۲۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶

با حضور مقامات ارشد اقتصادی کشور در محل دائمی نمایشگاه های تهران: پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی آغاز به کار کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، در آیین افتتاح این نمایشگاه که در سالن خلیج فارس برگزار شد ،سخنرانان با اشاره به وفاداری دستگاه های اقتصادی به پیام نوروزی مقام معظم رهبری بر موضوعاتی نظیر: مهار تو...

بیمه سرمد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، در آیین افتتاح این نمایشگاه که در سالن خلیج فارس برگزار شد ،سخنرانان با اشاره به وفاداری دستگاه های اقتصادی به پیام نوروزی مقام معظم رهبری بر موضوعاتی نظیر: مهار تورم، رشد تولید، نرخ اشتغال، توجه ویژه به بخش خصوصی، بهبود معیشت آحاد جامعه، حمایت از شرکت های دانش بنیان، افزایش ضریب نفوذ بیمه و مسائل روز اقتصاد کشور، تاکید کردند.

بیمه سرمد در این دوره از نمایشگاه در کنار بانک صادرات ایران به معرفی خود و ارائه خدمات به بازدید کنندگان نمایشگاه می پردازد.

شایان ذکر است پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی (بورس، بانک بیمه) تا پایان هفته جاری در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

 

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار