۰۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷

با انجام این تست میزان منزوی بودن و افسردگی خود را بسنجید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، کافی است برای انجام این تست با دقت سوالات را مطالعه کنید و به آن ها پاسخ دهید و سپس نمرات هر جواب را جمع کنید و در این خبر جواب تست خود را بخوانید. امتیاز بین ۵۰ تا ۷۵ در این صورت شما یه آدم اجتما...

با انجام این تست میزان منزوی بودن و افسردگی خود را بسنجید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، کافی است برای انجام این تست با دقت سوالات را مطالعه کنید و به آن ها پاسخ دهید و سپس نمرات هر جواب را جمع کنید و در این خبر جواب تست خود را بخوانید.

امتیاز بین ۵۰ تا ۷۵

در این صورت شما یه آدم اجتماعی هستین و تو اجتماع با دیگران به راحتی رابطه برقرار میکنید . شما دوست دارید اوقاتتون رو با دوستان و دیگران سپری کنید و از تنها ماندن متنفرید . یک خبر خوشحال کننده اینکه احتمال ابتلا به افسردگی در شما خیلی کمه.

امتیاز بین ۷۵ تا ۱۰۰

شما از ارتباط با دیگران احساس لذت نمی کنید اما متنفرم نیستین و زندگی اجتماعی برای شما در درجه اول اهمیت قرار نداره . شما دوست ندارید تو مکانی که غریبه توش زیاده حضور داشته باشید ، شما در عین حال که ارتباط با افراد غریبه براتون سخته ، بودن با دیگران را به تنهایی ترجیح می دهید .

با انجام این تست میزان منزوی بودن و افسردگی خود را بسنجید

منزوی

امتیاز بین ۱۰۰ تا ۱۵۰

شما علاقه مند به شرکت در جمع و ارتباط با دیگران نیستین و گرچه هنوز به مرحله جامعه گریزی نرسیده اید ولی فاصله چندانی هم با این موضوع ندارید و در صورت ادامه این روند یک فرد اجتماع گریز و گوشه گیر میشید و به انزوای کامل اجتماعی می رسید که وضعیت خیلی دلچسبی نیست پس سعی کنید با دیگران بیشتر و بهتر ارتباط برقرار کنید .

امتیاز بین ۱۵۰ تا ۱۹۰

شما کاملا فردی اجتماع گریز هستین و ارتباط با دیگران براتون مشکله و از حضور تو جامعه و رفتارهای جمعی و بودن با دیگران بیزارید . شما بیشتر تنهایی را ترجیح میدین و تو اتاق خودتون ، با تخیلاتتون سرگرم هستید . ریسک افسردگی شما کمی بالاست و بهتر است بیشتر با اجتماع در ارتباط باشید .

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط