۰۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳

بایر لورکوزن با سردار ۳ امتیاز گرفت | افسوس آزمون از گلزنی دوباره در بوندس لیگا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، در چارچوب دیدارهای هفته سی و دوم بوندس لیگا آلمان، تیم بایر لورکوزن در حالی که برای دومین مسابقه پیاپی سردار آزمون را به‌عنوان مهاجم سایه در ترکیب داشت، از ساعت ۲۳ دوشنبه شب در استادیوم بایر آرنا ...

بایر لورکوزن با سردار ۳ امتیاز گرفت | افسوس آزمون از گلزنی دوباره در بوندس لیگا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، در چارچوب دیدارهای هفته سی و دوم بوندس لیگا آلمان، تیم بایر لورکوزن در حالی که برای دومین مسابقه پیاپی سردار آزمون را به‌عنوان مهاجم سایه در ترکیب داشت، از ساعت ۲۳ دوشنبه شب در استادیوم بایر آرنا مقابل اینتراخت فرانکفورت رده دهمی قرار گرفت.

یاران آزمون که با توجه به شکست دورتموند رده دومی امیدوار به کسب پیروزی در بازی خانگی امشب مقابل اینتراخت فرانکفورت و کمتر کردن فاصله امتیازی با زنبورها داشتند، توانستند با یک نمایش کاملا برتر برابر حریف خود به پیروزی دست پیدا کنند.

بایر لورکوزن در دقیقه ۱۸ روی یک ضد حمله سریع که سردار آزمون با پاس تماشایی از میانه زمین برای موسی دیابی پایه‌گذاری کرد، روی سانتر این بازیکن و ضربه تمام کننده پائولینیو از مقابل تیرک دوم، به گل اول مقابل اینتراخت فرانکفورت رسید و پیش افتاد.

ستاره ایرانی بایر لورکوزن که هفته گذشته یک گل و یک پاس گل مقابل گروتر فورث داده و در دیدار مقابل اینتراخت فرانکفورت انگیزه زیادی برای درخشش دوباره داشت، در دقیقه ۳۳ یک پاس در عمق تماشایی بیرون پا داد که توپ با عبور از بین دو مدافع حریف به پاتریک شیک رسید و با شوت محکم این بازیکن تبدیل به گل شد، اما کمک داور اول این گل را مردود اعلام کرد تا پاس گل سردار ثبت نشود.

سردار در دقیقه ۴۰ هم با حرکت پا به توپ سریع از میانه زمین تا پشت محوطه جریمه، یک پاس درعمق عالی به روبرت آندریچ داد که این بازیکن نتوانست از موقعیت خطرناک ایجاد شده استفاده کند و شوت او به تور کنار دروازه اصابت کرد.

ستاره ایرانی با انگیزه بایر لورکوزن اولین موقعیت جدی خود را در دقیقه ۷۱ به دست آورد که شوت محکم او از داخل قوس محوطه جریمه با واکنش تماشایی کوین تراپ، دروازه‌بان اینتراخت فرانکفورت راهی به دروازه پیدا نکرد و دفع شد.

سردار آزمون که در دیدار برابر اینتراخت فرانکفورت هفتمین حضورش در بازی‌های بوندس لیگا آلمان را تجربه می‌کرد، در دقیقه ۸۷ تعویض شد و در نهایت هم تیمش توانست به برتری برسد.

تیم فوتبال بایر لورکوزن در دیدار مقابل اینتراخت فرانکفورت به پیروزی ۲ بر صفر خانگی دست یافت تا این برد آنها را ۵۸ امتیازی کند و ضمن تثبیت جایگاهشان در رتبه سوم جدول بوندس لیگا، در فاصله پنج امتیازی دورتموند رده دومی قرار بدهد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط