۲۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲

بایرن مونیخ بالاخره با جدایی لواندوفسکی موافقت کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،چند روز پیش پس از اعلام رسمی منچسترسیتی درباره قرارداد با ارلینگ هالند حالا نوبت رابرت لواندوفسکی است. مسئولان بایرن مونیخ روز پنجشنبه با پینی زهاوی، ایجنت روبرت لواندوفسک...

بایرن مونیخ بالاخره با جدایی لواندوفسکی موافقت کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،چند روز پیش پس از اعلام رسمی منچسترسیتی درباره قرارداد با ارلینگ هالند حالا نوبت رابرت لواندوفسکی است.

مسئولان بایرن مونیخ روز پنجشنبه با پینی زهاوی، ایجنت روبرت لواندوفسکی دیدار کردند و گفته شد که مهاجم لهستانی فصل آینده این تیم را ترک نخواهد کرد. بارسا به دنبال روبرت لواندوفسکی است.

این تیم اسپانیایی در ابتدا آرزوی جذب ارلینگ هالند را داشت، اما انتظارات بالای بازیکن نروژی به همراه هزینه های این انتقال، باعث شد تا بارسلونا به فکر جذب لواندوفسکی باشد. بارسلونا بین ۳۰ تا ۳۵ میلیون یورو برای این بازیکن پرداخت خواهد کرد.

اکنون سران بایرن مونیخ ۱۸۰ درجه تغییر موضع دادند و برای جلوگیری از بروز حاشیه بیشتر برای فصل جدید، با جدایی این بازیکن موافقت کردند.

باشگاه آلمانی رقمی در حدود ۳۵ تا ۴۰ میلیون یورو را برای فروش او بررسی می کند. نباید فراموش کرد که قرارداد لواندوفسکی در سال ۲۰۲۳ به پایان می رسد و او در حال حاضر ۳۳ سال سن دارد.

بارسلونا جدی ترین مشتری این مهاجم لهستانی است و تمایل دارد تا او را برای فصل جدید به خدمت بگیرد. در این صورت لواندوفسکی در کنار ممفیس دپای و پیر امریک اوبامیانگ خط حمله تیم ژاوی را برای فصل جدید تشکیل خواهند داد.

بایرن قهرمانی خود را در بوندسلیگا قطعی کرد و توانست برای دهمین فصل پیاپی عنوان قهرمانی در بوندسلیگا را به دست بیاورد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار