۰۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰

باید با ۴ گل تراکتور را می‌بردیم

به گزارش اندیشه معاصر؛ محمدامین درویشی بعد از تساوی پیکان و تراکتور بیان کرد: بازی سختی با تراکتور داشتیم. تراکتور تیم بزرگی است. امروز خوب کار کردیم. مالکیت توپ را در اختیار داشتیم و یکی از بهترین بازی های فصل ما بود. می توانستیم بازی را...

باید با ۴ گل تراکتور را می‌بردیم

به گزارش اندیشه معاصر؛ محمدامین درویشی بعد از تساوی پیکان و تراکتور بیان کرد: بازی سختی با تراکتور داشتیم. تراکتور تیم بزرگی است. امروز خوب کار کردیم. مالکیت توپ را در اختیار داشتیم و یکی از بهترین بازی های فصل ما بود. می توانستیم بازی را ببریم اما موقعیت هایمان تبدیل به گل نشد.

 

وی ادامه داد: اگر موقعیت هایمان گل می شد، با ۳، ۴ گل تراکتور را می بردیم. همین که نباختیم اما امتیاز خوبی است. خوب کار کردیم و همه زحمت کشیدند.

 

زننده تک گل پیکان مقابل تراکتور همچنین گفت: سومین گل این فصل من بود. من تلاش بچه ها را به ثمر نشاندم. امیدوارم در بازی های آینده هم این روند را ادامه بدهیم و موفق باشیم.

 

درویشی درباره صحنه ای که در نیمه اول در محوطه جریمه سرنگون شد و داور پنالتی نگرفت، خاطرنشان کرد: بهتر است نظر ندهم و به عهده کارشناسان بگذاریم. نمی توانم بگویم حتما پنالتی بود اما می توانست خطا بگیرد.

 

مطالب مرتبط