۱۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲

باند سرقت کابل های فشار قوی در تهران به دام پلیس افتادند

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از شناسایی و دستگیری اعضای باند سارقان کابل های فشار قوی با بیش از ۱۲۰ فقره اعتراف خبر داد.

باند سرقت کابل های فشار قوی در تهران به دام پلیس افتادند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، سردار کیوان ظهیری اظهار داشت: به دنبال وقوع سرقت کابل های فشار قوی برق در شهرک های صنعتی شهرستان قدس که مشکلات زیادی را برای مراکز تولیدی و کارخانجات ایجاد کرده بود از این رو شناسایی و دستگیری عاملان سرقت در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی های صورت گرفته و سرنخ های به دست آمده از دوربین های مدار بسته، مشخص شد عمده سرقت ها توسط ۴ نفر با خودروهای سواری مختلف و با یک شگرد در نیمه های شب انجام می شده که با هماهنگی مقام قضائی و با شناسایی مخفیگاه متهمان، دستگیری آنها در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به  اقدامات پلیسی صورت گرفته که منجر به احراز هویت سر دسته این باند شد، تصریح کرد: متهمان پس از شناسایی توسط پلیس به یکی از استان های شمالی کشور متواری شده بودند که با اعزام تیمی از ماموران پلیس آگاهی و با هماهنگی ماموران انتظامی آن محدوده، در دو عملیات غافلگیرانه ۴ نفر اعضای این باند در یک ویلا دستگیر و به شهرستان قدس منتقل شدند.

براساس اعلام پلیس، ظهیری با اشاره به اینکه کارشناسان، ارزش تجهیزات مسروقه را ۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند، خاطرنشان کرد: مقادیری کابل فشار قوی از داخل خودروی متهمان در حین دستگیری کشف شد و سارقان به بیش از ۱۲۰ فقره سرقت کابل فشار قوی اعتراف کردند و تلاش برای دستگیری مالخران  نیز در دستور کار پلیس قرار دارد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار