۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰

باشگاه استقلال در شوک فرو رفت / ریکاردو ساپینتو کار دست سردار آجورلو داد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از فارس، باشگاه استقلال در شوک فرو رفت / ریکاردو ساپینتو کار دست سردار داد!  ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال در دقایق پایانی مسابقه با گل گهرسیرجان از داور کارت قرمز گرفت و از روی نیمکت تیمش ...

از باشگاه استقلال چخبر؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از فارس، باشگاه استقلال در شوک فرو رفت / ریکاردو ساپینتو کار دست سردار داد!  ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال در دقایق پایانی مسابقه با گل گهرسیرجان از داور کارت قرمز گرفت و از روی نیمکت تیمش اخراج شد. بعد از این اتفاق او با رفتاری زشت و زننده به سمت داور حمله کرد. به طوریکه یکی دو نفر از نیمکت نشینان استقلال سعی در آرام کردن این مربی داشتند.

شوک به استقلال؛ ریکاردو ساپینتو محروم شد

با توجه به کارت قرمزی که سرمربی استقلال گرفت، ساپینتو در بازی با فولاد خوزستان از هفته هشتم لیگ برتر محروم است. از سویی دیگر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بعد از بازی این تیم با ملوان علیه سرمربی استقلال رایی به شرح زیر صادر کرد: «ضمن تذکر به باشگاه ملوان به جهت مشخص نمودن جایگاه مناسب برای خدمتگذاران عرصه فوتبال، این حرکت سرمربی استقلال تخلف و مصداق رفتار غیر ورزشی و نقض اصول کلی رفتار و مشمول مواد ۵۱ و ۶۴ مقررات انضباطی محسوب می‌شود.

باشگاه استقلال در شوک فرو رفت / ریکاردو ساپینتو کار دست سردار آجورلو داد!

باشگاه استقلال در شوک فرو رفت / ریکاردو ساپینتو کار دست سردار آجورلو داد!

لذا اعضای کمیته انضباطی ریکاردو ساپینتو را طبق مواد ۹۳ و ۹۴ و به جهت عذرخواهی ایشان پس از بازی، به مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی و یک جلسه محرومیت تعلیقی از مسابقات رسمی به فوتبال و به مدت یک سال محکوم کرد و در صورتی که در مدت زمان تعلیق مرتکب هرگونه تخلف دیگری شود محرومیت تعلیقی وی به اجرا درخواهد آمد.

رای صادره در خصوص محرومیت تعلیقی قطعی و درخصوص جریمه تعیینی، ظرف مدت یک هفته از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی نظر کمیته استیناف است.»

به این ترتیب سرمربی استقلال یک جلسه محرومیت تعلیقی اش هم اجرا خواهد شد و او دو جلسه از همراهی استقلال محروم است. یعنی هم درهفته هشتم و هم در هفته نهم مقابل ذوب آهن اصفهان روی نیمکت استقلال غایب خواهد بود.

 اندیشه معاصر را در اینستاگرام دنبال کنید.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار