۱۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴

باز سردار گل کاشنت | تمجید معروف‌ترین نشریه آلمان از سردار ایرانی/ ریسکی که سرمربی لورکوزن روی آزمون کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، سردار آزمون ستاره ملی پوش کشورمان شب گذشته برای اولین بار در ۳ ماهه گذشته در ترکیب اصلی بایرلورکوزن مقابل گریتر فورت قرار گرفت و توانایی هایش را نشان داد. آزمون در این بازی یک گل به ثمر رساند و یک...

باز سردار گل کاشنت | تمجید معروف‌ترین نشریه آلمان از سردار ایرانی/ ریسکی که سرمربی لورکوزن روی آزمون کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، سردار آزمون ستاره ملی پوش کشورمان شب گذشته برای اولین بار در ۳ ماهه گذشته در ترکیب اصلی بایرلورکوزن مقابل گریتر فورت قرار گرفت و توانایی هایش را نشان داد.

آزمون در این بازی یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد تا تیمش با نتیجه ۴ بر یک به پیروزی برسد. نشریه معتبر «کیکر» آلمان امروز در گزارشی درباره سردار آزمون و درخشش پرداخت.

نشریه معتبر آلمانی نوشت: در برد ۴ بر یک لورکوزن مقابل گریترفورت، سردار آزمون برنده مسابقه شد و تصمیم جراردو سیوان سرمربی لورکوزن را به نفع مهاجم ایرانی تایید کرد. البته سیوان تصمیمی آسان نگرفت و ریسک کردنش جواب داد.

این تقریباً تنها سؤالی بود که جراردو سیوان باید قبل از بازی گریتر فورت به آن پاسخ می داد: چه کسی پشت خط مهاجم یا کنار گلزن پاتریک شیک بازی می کند؟ مربی در این شرایط مقابل لوکاس آلاریو به عنوان مهاجم دوم در محوطه جریمه باید تصمیم می گرفت و در نهایت سردار آزمون را  با ریسک به عنوان مهاجم دوم در ترکیب اصلی لورکوزن قرار داد.

مهاجم ایرانی در ابتدای کار قدرتمند ظاهر شد و یک پاس بلند از آندریاس لینده، دروازه بان رقیب گرفت و به گل تبدیل کرد تا تیمش به برتری ۲-۱ برسد. سطح کلاس آزمون که در زمستان شش ماه مانده به پایان قراردادش با مبلغ ۲.۵ میلیون یورو از زنیت سن پترزبورگ به لورکوزن آمد در این بازی مشخص شد.

سیوان مهاجم ایرانی اش را تمجید کرد و گفت: سردار مطمئناً در یک سوم آخر با دوندگی‌هایش، با تصمیم‌های خوب، با پاس‌های خوب، انگیزه ایجاد می کند. از آنجایی که آزمون فقط در ماه دسامبر قبل از نقل مکان از روسیه با مصدومیت آمد و پس از آن در تعطیلات بود و نتوانست در ترکیب اصلی باشد.  او بعد از آن به دلیل عفونت بعد از ابتلایش به کرونا نتوانست در تمرینات منظم حضور داشته باشد چون نیاز به آنتی بیوتیک داشت در نتیجه حضورش در ترکیب اصلی تیم به عقب افتاد.

اما این تنها ریسک در تصمیم سیوان برای قرار دادن آزمون در ترکیب اصلی نبود. بالاخره از ابتدا مشخص بود که بازیکن ایرانی هنوز از نظر بدنی قادر به گذراندن ۹۰ دقیقه کامل نیست. در حالی که این معمولاً دلیلی برای عدم معرفی بازیکن برای ترکیب اصلی نیست، این موضوع در بازی با  گریتر فورت به دلیل کمبود شدید بازیکن مهم بود.

بالاخره بعد از این تصمیم، سیوان فقط لوکاس آلاریو در اختیار داشت. سیوان با علم به اینکه آزمون به میدان نمی‌رود، می‌توانست شیک را در شرایطی که به دلیل مصدومیت ضروری شده بود، تعویض کند. اما این کار را نکرد و از ابتدا به آزمون میدان داد و جواب ریسک خود را گرفت.

اما برنامه پرخطر سیوان روی آزمون کاملاً جواب داد. مربی ۴۳ ساله می‌گوید: ما پتانسیل تهاجمی بیشتری با آزمون داریم، او این را ثابت کرده است.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار