۱۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲

بازی پرسپولیس ذوب آهن / یحیی گل محمدی ستاه جنجالی رو از بازی با ذوب آهن حذف کرد + جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، بازی پرسپولیس ذوب آهن / یحیی گل محمدی ستاه جنجالی رو از بازی با ذوب آهن حذف کرد + جزئیات.یکی از اتفاقات جنجالی پنجره تابستانی نقل و انتقالات ایران، جدایی سینا اسدبیگی از ذوب آهن به مقصد پرسپولیس ب...

نقل و انتقالات حتمی پرسپولیس / از خرید جدید و پرسر و صدای پرسپولیس توسط یحیی رونمایی شد +جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، بازی پرسپولیس ذوب آهن / یحیی گل محمدی ستاه جنجالی رو از بازی با ذوب آهن حذف کرد + جزئیات.یکی از اتفاقات جنجالی پنجره تابستانی نقل و انتقالات ایران، جدایی سینا اسدبیگی از ذوب آهن به مقصد پرسپولیس بود که در شرایطی عجیب رخ داد؛ زمانی که او ناهار را با شاگردان تارتار صرف کرد اما پس از آن با ترک اردو، راهی دفتر رضا درویش شد تا به پرسپولیس بپیوندد.

گل محمدی ریسک نکرد/ نام بازیکن جنجالی حذف شد

با این حال ایجنت سینا اسدبیگی به همراه او به باشگاه پرسپولیس اعلام کردند که هیچ قراردادی بین طرفین امضا نشده و امضای الکترونیکی هم الزام آور نیست تا به این ترتیب درویش و یحیی گل‌محمدی به جذب این بازیکن رضایت بدهند.

باشگاه ذوب آهن در این مدت در سکوت خبری ادله خود را جمع‌آوری کرد و شکایت خود را در نهاد داخلی ذی‌ربط ثبت کرده است. در صورتی که کمیته تعیین وضعیت حکم را به سود ذوب آهن بدهد، اسدبیگی و پرسپولیس جریمه و شاید محروم شوند.

حالا باتوجه شکایت بی سروصدای ذوب آهن، یحیی روی این بازیکن ریسک نکرد و او را در لیست ۱۸ نفره خود برای دیدار با ذوب آهن قرار نداد تا پس از صدور حکم در مورد خرید جدید و جنجالی خود تصمیم بگیرد.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار