۱۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱

بازیگر سینما و تلویزیون:برخی می‌گویند برای دوام در کار هنری نباید ازدواج کرد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،آیدا نامجوفر بازیگر سینما و تلویزیون با حضور در «برنامه سلام تهران» شبکه پنج سیما در خصوص فعالیت خود و همچنین حضور خود در سریال (زن زندگی و مرد زندگی) توضیحاتی ارائه داد. وی درباره حضور خود در فضای...

بازیگر سینما و تلویزیون:برخی می‌گویند برای دوام در کار هنری نباید ازدواج کرد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،آیدا نامجوفر بازیگر سینما و تلویزیون با حضور در «برنامه سلام تهران» شبکه پنج سیما در خصوص فعالیت خود و همچنین حضور خود در سریال (زن زندگی و مرد زندگی) توضیحاتی ارائه داد.

وی درباره حضور خود در فضای بازیگری گفت:  بسیار زود متوجه علاقه شدم و خانواده حمایتم کردند و اجازه دادند در هنرستان تئاتر بخوانم و پس از آن مدیر مدرسه بعد از اینکه متوجه استعدادم شد مرا به یک سریال معرفی کرد و پس از آن پیشنهادات  متوالی داشتم و در سن ۱۶ تا ۱۷ سالگی رسماً کارم را شروع کردم.

نامجوفر درباره چگونگی دعوت و حضور خود در سریال “لیسانسه‌ها” و “زن زندگی و مرد زندگی”، گفت: من تا  ۲۵ سالگی در اصفهان بودم. البته اصالتاً آبادانی‌ام اما بزرگ شده اصفهانم و تحصیلاتم در این شهر بود. کارگردانی سینما خواندم یک فیلم سینمایی در سال ۱۳۸۹ بازی کردم که اکران آن ۶ سال طول کشید و در سال ۱۳۹۶ این فیلم آماده اکران   شد که بعد از آن آقای جودی تهیه‌کننده  کار، با بنده تماس گرفتند و پیشنهاد بازی در فیلم “لیسانسه‌ها” و “زن زندگی و مرد زندگی” را مطرح کردند که من استقبال کردم.

این بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به علاقه وافر خود به هنر و فیلمسازی  می‌گوید: فیلمسازی و کارگردانی سینما خواندم. خیلی به این حرفه علاقمندم و زمان تحصیل در  دانشگاه ۴ فیلم ساختم  و در حال حاضر ۲ فیلمنامه به اتفاق همسرم به رشته تحریر درآوردیم که به دنبال سرمایه‌گذاریم.

نامجوفر ادامه داد: از وقتی که ازدواج کردم حس اقتدارم بیشتر شد و انتخاب درست موجب شد  که نسبت به کار و  زندگی احساس رضایت داشته باشم.

این هنرپیشه یادآور شد: برخی می‌گویند برای دوام در کار هنری نباید ازدواج کرد و حتی به من گفتند ازدواج نکن. اما من معتقدم انتخاب درست باعث می‌شود که هرگز دچار چالش نشویم.

این هنرپیشه سینما و تلویزیون در خاتمه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم مهرآوران بیان کرد: مرحوم مهرآوران  استاد و هنرمند بزرگی در عصر  بازیگری بوده و به محض اینکه وارد فضای کار می‌شدند به همه انرژی مثبت منتقل می‌کردند و  پیش از همه سر صحنه حاضر می‌شدند و  باید نام این افراد جاودانه بماند.

 

مطالب مرتبط