۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳

بازیکن مطرح استقلال از لیست مازاد خارج شد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،  ساپینتو سرمربی تیم استقلال با شرایط خاصی و با دقت شرایط بازیکنان تیم را زیر نظر می گیرد و این در حالی است که وی با همکاری دیگر اعضای کادرفنی نام چند بازیکن را در لیست مازاد قرار داده است اما نام ...

طعنه مرادمند و یزدانی به مدافع پرسپولیسی!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،  ساپینتو سرمربی تیم استقلال با شرایط خاصی و با دقت شرایط بازیکنان تیم را زیر نظر می گیرد و این در حالی است که وی با همکاری دیگر اعضای کادرفنی نام چند بازیکن را در لیست مازاد قرار داده است اما نام دو بازیکن مورد نظر سرمربی تیم از لیست سیاه خارج شد!

 

میدان نوشت: پیش از این گفته می شد که حسین مهری و سجاد شهباززاده در این لیست حضور داشتند زیرا ساپینتو از عملکرد اولیه این دو بازیکن رضایت نداشت و حتی عنوان شد که وی به سن مهاجم استقلال نیز اعتراض دارد اما در حال حاضر سرمربی استقلال از شرایط راضی است و حتی عنوان کرده که در اردوی ترکیه غافلگیر شده و عملکرد برخی بازیکنان تیم باعث شده که وی نظرش را در مورد آنها تغییر دهد.

 

گفتنی است ساپینتو روی شرایط رفتاری بازیکنان تیمش نیز بسیار حساس است و عنوان شده که بازیکنان بی حاشیه از احترام بالایی نزد وی برخوردارند و مهری و شهباززاده جزء نفراتی هستند که ساپینتو از رفتارشان بسیار رضایت دارد و نامشان را از لیست سیاهش خط زده است!

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط