۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹

بازیکنان استقلال به جای نمایش نام مادر تعصب داشته باشند+جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،حسن روشن در خصوص عملکرد تیم استقلال مقابل تیم لیگ دویی ۹۰ ارومیه اظهار داشت: من فقط پنالتی‌های بازی را دیدم اما در همان پنالتی‌ها هم متوجه شدم یکسری از بازیکنان بلد نیستند خوب ضربه بزنند. کسی که بل...

بازیکنان استقلال به جای نمایش نام مادر تعصب داشته باشند+جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،حسن روشن در خصوص عملکرد تیم استقلال مقابل تیم لیگ دویی ۹۰ ارومیه اظهار داشت: من فقط پنالتی‌های بازی را دیدم اما در همان پنالتی‌ها هم متوجه شدم یکسری از بازیکنان بلد نیستند خوب ضربه بزنند. کسی که بلد نیست یک پنالتی درست و حسابی بزند چرا باید به استقلال بیاید؟

وی افزود: به نظر من این تیم، تیمی نیست که بشود پشتوانه خوبی برای استقلال در سال‌های بعد باشد. معمولا مسابقات جام حذفی فرصتی برای تیم‌های دوم است ولی این تیم پشتوانه سنگینی برای نام بزرگی چون استقلال نیست.

پیشکسوت استقلال تاکید کرد: در پنالتی‌ها دیدم که یک بازیکن وقتی گل زد پیراهنش را بالا می‌زد و اسم مادرش را به دوربین‌ها نشان می داد، بعد هم دستش را به نشانه تلفن زدن به دوربین‌ها نشان می‌داد. نمی گویم کار او بد بود ولی اولویت تعصب به پیراهن است نه چیز دیگر. این‌ها مسائلی است که باید به بازیکن آموزش داده شود. بازیکن تا یاد نگیرد که متعصبانه بازی کند مدام درگیر این مسائل و حواشی است. روشن خاطرنشان کرد: بازیکن فوتبال ابتدا باید یاد بگیرد تعصب داشته باشد بعد درون زمین عملکرد مناسبی داشته باشد. من حرف بیشتری در این زمینه ها ندارم.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار