۲۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷

بازگشت کاوه به ایران پس از ۵بودن در بلژیک؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، بازگشت کاوه به ایران پس از ۵بودن در بلژیک؟انتقال کاوه رضایی به استقلال یکی از غیرمنتظره ترین جابجایی های لیگ برتر بود. در حالیکه همگان در انتظار حضور این بازیکن در ساختما...

کاوه رضایی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، بازگشت کاوه به ایران پس از ۵بودن در بلژیک؟انتقال کاوه رضایی به استقلال یکی از غیرمنتظره ترین جابجایی های لیگ برتر بود. در حالیکه همگان در انتظار حضور این بازیکن در ساختمان باشگاه پرسپولیس بودند ولی نه تنها این اتفاق رخ نداد بلکه این بازیکن راهی ساختمان تیم رقیب شد تا با در دست داشتن پیراهن آبی، به عضویت استقلال دربیاید.

کاوه پس از پنج فصل به لیگ برتر بازمی‌گردد؟

دوران حضور این بازیکن کرمانشاهی در جمع شاگردان منصوریان کوتاه بود و او پس از یک فصل حضور در استقلال، راهی بلژیک شد تا پیراهن شارلوا را بر تن کند. او در فصل نخست حضور در این تیم و طی ۴۱ دیدار موفق به زدن ۱۶ گل شد و ۶ مرتبه نیز پاس گل داد.

کاوه در فصل ۲۰۱۹ – ۲۰۱۸ چند بازی را برای شارلوا انجام داد و سپس در یکی از گران قمیت ترین انتقالات فوتبال بلژیک، راهی کلوب بروخه شد و به طور کلی در آن فصل تنها ۱۷ بار به میدان رفت که حاصل آن ۴ گل و یک پاس گل داد. این بازیکن ایرانی بخش عمده فصل را به دلیل آسیب دیدگی از دست داد.

رضایی فصل بعد از آن به شارلوا بازگشت و درخشش خود را مجددا تکرار کرد که حاصل آن به ثمر رساندن ۱۴ گل و دادن ۵ پاس گل طی ۲۶ دیدار بود. کاوه دو فصل قبل نیز به فوتبالش در این تیم ادامه داد و با وجود آنکه فصل را طوفانی آغاز کرده بود اما در نهایت با زدن ۸ گل و دادن یک پاس گل طی ۲۹ دیدار به کار خود در شارلوا پایان داد.

بازگشت کاوه به ایران پس از 5بودن در بلژیک؟

بازگشت کاوه به ایران پس از ۵بودن در بلژیک؟

در ادامه بروخه قرارداد این بازیکن را فسخ کرد تا رضایی راهی اودهورلی شود که این انتقال دستاوردی برای رضایی نداشت و او در ۱۳ بازی فقط یک پاس گل داد تا اکنون نیز با پایان قراردادش با این تیم بلژیکی، بازیکن آزاد شود.

حالا کارنامه کاوه در فوتبال بلژیک با ۱۱۳ بازی و زدن ۳۹ گل و دادن ۱۳ پاس گل رو به پایان است. او پیشنهادات خوبی از استقلال و سپاهان دریافت کرده و باید دید در نهایت راهی کدام تیم می شود. نماینده های این بازیکن امشب جلسه ای را با مدیران باشگاه داشتند و باید دید در نهایت رضایی چه تصمیمی می گیرد. پوشیدن دوباره پیراهن استقلال و تشکیل زوج خط حمله با شهباززاده می تواند از جذابیت های لیگ بعدی باشد.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار