۱۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶

بازگشت ملی پوش بدشانس ایرانی به تمرینات الوکره

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از ورزش۳،بازگشت ملی پوش بدشانس ایرانی به تمرینات الوکره.  امید ابراهیمی به تمرینات الوکره بازگشته است. این خبری است که توسط رسانه رسمی این باشگاه قطری اعلام شد و لژیونر باتجربه ایرانی می‌توان...

بازگشت ملی پوش بدشانس ایرانی به تمرینات الوکره

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از ورزش۳،بازگشت ملی پوش بدشانس ایرانی به تمرینات الوکره.  امید ابراهیمی به تمرینات الوکره بازگشته است. این خبری است که توسط رسانه رسمی این باشگاه قطری اعلام شد و لژیونر باتجربه ایرانی می‌تواند تیمش را در ادامه مسابقات لیگ ستارگان قطر همراهی کند.

این بازیکن باتجربه و ملی پوش، خودش را برای حضور در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر آماده می‌کرد که در یکی از دیدارهای تدارکاتی تیم ملی و برابر نیکاراگوئه، در همان دقایق ابتدایی دچار مصدومیت شد و زمین بازی را ترک کرد.

پس از انجام آزمایشات متعدد، مشخص شد که ابراهیمی با بدشانسی محض، از ناحیه کشاله دچار پارگی شده در نتیجه قادر به همراهی تیم ملی در مسابقات جام جهانی نیست. خبر دردناکی که باعث ناراحتی این بازیکن، اعضای کادرفنی تیم ملی و سایر هم تیمی هایش شد.

او سپس راهی لندن شد تا در یکی از بیمارستان‌های پایتخت انگلیس مورد عمل جراحی قرار بگیرد. این مسئله سبب شد تا باشگاه الوکره به دنبال جذب یک بازیکن برای جانشینی ابراهیمی در ترکیب تیمش باشد و در همین راستا، با عدلان قدیوره بازیکن تیم الدحیل به توافق رسید.

حالا تیم قطری از بازگشت ابراهیمی به تمرینات خبر می‌دهد و پوستری را نیز در این زمینه منتشر کرده است. طبق اعلام روزنامه استاد الدوحه، این لژیونر ایرانی مشکلی برای همراهی الوکره در دیدار برابر الغرافه ندارد.

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار