۰۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵

بازگشت علی کریمی به پایتخت قطعی شد + جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبر ورزشی، بازگشت علی کریمی به پایتخت قطعی شد + جزئیات. طی روزهای اخیر گفته شده که  برخی صحبت‌های مقدماتی  در خصوص  انتقال کریمی به استقلال بین باشگاه ایرانی با کایسری‌اسپور انجام شده اما...

فرهاد مجیدی، جایگزین خط حمله استقلال را مشخص کرد / آجرلو با این 3 فوق ستاره قطعی کرد + جزئیات / حضور قریب الاتفاق علی کریمی در استقلال

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبر ورزشی، بازگشت علی کریمی به پایتخت قطعی شد + جزئیات. طی روزهای اخیر گفته شده که  برخی صحبت‌های مقدماتی  در خصوص  انتقال کریمی به استقلال بین باشگاه ایرانی با کایسری‌اسپور انجام شده اما با توجه به شواهد ممکن بسیار بعید است کریمی قصد داشته باشد به تهران بازگردد.

علی کریمی که از سپاهان به استقلال پیوسته و اتفاقا در سال آخر همراهی خود با آبی‌ها عملکرد فوق‌العاده‌ای نیز داشت در جمعی خصوصی به نزدیکانش اعلام کرده است قصد بازگشت به تهران و پیوستن دوباره به استقلال را ندارد و ترجیح می‌دهد تا به کار خود در ترکیه ادامه بدهد.

علی کریمی که فصل گذشته را به دلیل مصدومیت از دست داده بود در فصل جاری به شرایط ایده‌آل بازگشته تا جایی که به پیراهن تیم ملی نیز رسید. در این بین با توجه به مصدومیت لحظه آخری امید ابراهیمی و خط خوردن وی، حتی فرصت بازی به کریمی در جام‌جهانی نیز رسید.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار