۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵

بازگشت اسکوچیچ به لیگ ایران؟!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،بازگشت اسکوچیچ به لیگ ایران؟!. خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که یک تیم مشهور ایرانی به دراگان اسکوچیچ سرمربی سابق تیم ملی کشورمان آماده باش داده است تا به زودی هدایت آن را بر عهده بگیرد. مدیران باش...

بمب اصلی نقل و انتقالات تابستانی در تیم ملی / هواداران استقلال و پرسپولیس، منتظر تغییرات اساسی در فوتبال ایران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،بازگشت اسکوچیچ به لیگ ایران؟!. خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که یک تیم مشهور ایرانی به دراگان اسکوچیچ سرمربی سابق تیم ملی کشورمان آماده باش داده است تا به زودی هدایت آن را بر عهده بگیرد.

مدیران باشگاه مورد نظر چندان از عملکرد سرمربی خود راضی نیستند و منتظر مانده اند در صورت ادامه این روند دراگان اسکوچیچ را جانشین او کنند.

دراگان اسکوچیچ در ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ به عنوان سرمربی تیم ملی ایران انتخاب شد. اسکوچیچ در ۱۵ مهر ۱۴۰۰ با برد مقابل امارات در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، توانست به رکورد ۱۰ برد پیاپی با تیم ملی ایران را برای این تیم ثبت کند. وی همچنین در بهمن ۱۴۰۰ با صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ توانست سریع‌ترین صعود تاریخ ایران به این رقابت‌ها را رقم بزند. او در سال ۲۰۲۱ در زمره ۲۵ مربی برتر جهانی قرار گرفت.

این مربی کروات در ۲۰ تیر ۱۴۰۱ توسط کمیته فنی فدراسیون فوتبال ایران از سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران عزل شد اما در ۲۶ تیر ۱۴۰۱ با تصمیم هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ابقا شد.

او  در نهایت در ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ از سمتش برکنار شد و جای خودش را به کارلوس کی روش در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر داد. اسکوچیچ در فوتبال باشگاهی ایران سابقه سرمربیگری در تیم‌های ملوان، فولاد، خونه به خونه و صنعت نفت را دارد.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار