۱۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹

باخت مهرام و تساوی با نفت در نیمه نهایی بسکتبال/ پیروزی آبادانی ها در بازی پر برخورد

تیم نفت آبادان بازی دوم نیمه نهایی را با نتیجه ۶۹-۵۹ برد تا سری در عدد یک مساوی شود خبرورزشی – کوارتر اول بازی آبادانی ها طوفانی شروع کردند و ۷ امتیاز از حریف پیش افتادند. اما مالیک ترنت، گارد آمریکایی مهرام با یک پرتاب سه امتیازی و...

باخت مهرام و تساوی با نفت در نیمه نهایی بسکتبال/ پیروزی آبادانی ها در بازی پر برخورد

تیم نفت آبادان بازی دوم نیمه نهایی را با نتیجه ۶۹-۵۹ برد تا سری در عدد یک مساوی شود

باخت مهرام و تساوی با نفت در نیمه نهایی بسکتبال/ پیروزی آبادانی ها در بازی پر برخورد

خبرورزشی – کوارتر اول بازی آبادانی ها طوفانی شروع کردند و ۷ امتیاز از حریف پیش افتادند. اما مالیک ترنت، گارد آمریکایی مهرام با یک پرتاب سه امتیازی و یک ۲ امتیازی بازی را نزدیک کرد. رقابت پایاپای و سنگین پیش میرفت تا اینکه شاگردان حماد سامری موفق شدند با نتیجه ۱۲-۱۱ کوارتر را ببرند.

کوارتر دوم بازی برعکس کوارتر اول شروع شد و این بار مهرامی ها بودند که هفت امتیاز پیش افتادند تا سامری وادار شود اولین وقت اضافه را درخواست کند. آبادانی ها بعد از این تایم اوت، به بازی برگشتند و دوباره بازی نزدیک پیش رفت. این کوارتر را مهرامی ها با نتیجه ۱۶ – ۱۴ بردند تا نیمه را با نتیجه ۲۷-۲۶ برنده به رختکن بروند. نکته جالب این کوارتر تعداد زیاد خطاها بود. زنگنه، سامرز و خندان پور از مهرام، مظفری و داوودی از نفت سه خطایی شدند.

کوارتر سوم با سه امتیازی آرن داوودی برای نفت آغاز شد. با گذشت یک دقیقه از بازی سامرز ۴ خطایی شد تا آرزومندی او را تعویض کند. بازی به شدت سنگین و دفاعی دنبال شد. هر دو تیم به دنبال ایجاد اختلاف بودند اما این اتفاق نیافتاد و این کوارتر با نتیجه ۱۸-۱۵ به سود آبادان تمام شد.

آبادانی ها پنج دقیقه اول کاملا برتر از حریف تهرانی بودند. تا جایی که اختلاف را به ده امتیاز هم رساندند. مهرامی ها هرچه تلاش کردند تا در این کوارتر به نفت نزدیک شوند نتوانستند اختلاف را از پنج امتیاز کمتر کنند. در فاصله دو دقیقه مانده به پایان بازی، زمانی که داور خطای صمد نیکخواه روی سعید داور پناه اعلام شد، کاپیتان مهرامی ها یک حرکت بد از پشت سر داورپناه را زد و همین قضیه باعث درگیری بین این دو بازیکن و بازیکنان دیگر شد که در نهایت داور خطای غیرورزشی صمد را اعلام کرد. این کوارتر را آبادانی ها ۲۵-۱۷ مقتدرانه بردند و با نتیجه ۶۹-۵۹ پیروز شدند و سری را ۱-۱ مساوی کردند.

بیشتر بخوانید:

  • شاهین‌طبع: شهرداری گرگان بهتر خواهد شد
  • نخستین بازی نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال را شهرداری گرگان برد

خبر ورزشی

مطالب مرتبط

آخرین اخبار