۱۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳

بابا مسعودی دیگر برای پرسپولیس/ حمایت وزیر جدید از قرمزها علنی شد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، بعد از تجمع صبح امروز برخی هواداران پرسپولیس جلوی در وزارت ورزش و جوانان و اعتراض های این هواداران به نحوه مدیریت باشگاه حالا وزیر ورزش به ماجرا واکنش نشان داده است. حمید سجادی وزیر ورزش در گفت و ...

بابا مسعودی دیگر برای پرسپولیس/ حمایت وزیر جدید از قرمزها علنی شد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، بعد از تجمع صبح امروز برخی هواداران پرسپولیس جلوی در وزارت ورزش و جوانان و اعتراض های این هواداران به نحوه مدیریت باشگاه حالا وزیر ورزش به ماجرا واکنش نشان داده است.

حمید سجادی وزیر ورزش در گفت و گویی با دوربینهای تلویزیونی درباره وضعیت باشگاه پرسپولیس و مدیریت آن گفت: هواداران این تیم نگران نباشند، اینکه این تیم الان با سرپرست اداره می‌شود، باور و اعتماد کنند که هیچ فرقی ندارد و سرپرست فعلی همان اختیارات مدیرعامل را دارد.

بالاخره فاش شد؛ وزیر جدید ورزش استقلالی است یا پرسپولیس؟

او صحبت‌هایش را اینطور ادامه داد: بعضا مطرح می‌شود که پرسپولیس الان کارگزار ندارد، اما این مباحثی است که در بخش مدیریتی در داخل خود باشگاه رقم می‌خورد و ما هیچ دخالتی نداریم.

وزیر ورزش در پایان افزود: اگر از آجرلو، مدیرعامل استقلال هم بپرسید، در انتخاب کارگزار این باشگاه ما دخالتی نداشتیم و خودشان پیگیری می‌کنند و طرح های خودشان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط