۰۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱

این پرسپولیسی معروف مصدوم شد+جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،این پرسپولیسی معروف مصدوم شد+جزئیات. این مدافع ایرانی تبار در فیفادی اخیر و در دیدار تیم ملی ایران مقابل اروگوئه دچار درد از ناحیه‌ای شده که قبلا از آن مصدوم شده و بنابراین در ترکیب این هفته تیمش ن...

یاغی پرنده شد / ملی پوش پرسپولیس غیر قانونی رفت / رضاخان، به فیفا شکایت کرد / پرسپولیس از شاه ماهی فوتبال 400 هزار دلار غرمت گرفت! / شجاع شجاع بود ولی وقتی که رضا شاکی نبود!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،این پرسپولیسی معروف مصدوم شد+جزئیات. این مدافع ایرانی تبار در فیفادی اخیر و در دیدار تیم ملی ایران مقابل اروگوئه دچار درد از ناحیه‌ای شده که قبلا از آن مصدوم شده و بنابراین در ترکیب این هفته تیمش نیز حضور نخواهد داشت.

شجاع مصدوم به قطر برگشت

خلیل‌زاده در دیدار ایران مقابل اروگوئه نمایش قابل توجهی داشت و یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی در متوقف کردن ستاره‌های نامدار حریف بود اما به دلیل مصدومیت، در دومین دیدار تیم ملی که مقابل سنگال برگزار شد، به میدان نرفت.

این پرسپولیسی معروف مصدوم شد+جزئیات

این پرسپولیسی معروف مصدوم شد+جزئیات

خلیل‌زاده از مهره‌های ثابت دراگان اسکوچیچ در مسیر صعود به جام جهانی بود که با تغییر کادرفنی تیم ملی همچنان جایگاه خود را حفظ کرده است.

اندیشه معاصر را در اینستاگرام دنبال کنید.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار