۰۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶

این پدر پس از ۵۸ سال پسرش را در آغوش گرفت / آدم ربایی و حسرت پدرانه+ عکس

[ad_1] آدم ربایی مرد ۶۰ ساله چینی را ۵۸ سال از خانواده اش دور کرد . این آدم ربایی در سال ۱۹۶۳ زمانی که قربانی فقط ۲ سال داشت رخ داد. رسانه های چینی در خصوص این آدم ربایی عنوان کردند که در ایستگاه راه آهن زمانی که پدر کودک برای چند ثانیه د...

این پدر پس از ۵۸ سال پسرش را در آغوش گرفت / آدم ربایی و حسرت پدرانه+ عکس

[ad_1]

آدم ربایی مرد ۶۰ ساله چینی را ۵۸ سال از خانواده اش دور کرد . این آدم ربایی در سال ۱۹۶۳ زمانی که قربانی فقط ۲ سال داشت رخ داد.

رسانه های چینی در خصوص این آدم ربایی عنوان کردند که در ایستگاه راه آهن زمانی که پدر کودک برای چند ثانیه دست پسرش را رها کرد رخ داد و آدم ربایان ۵۸ سال او را از خانواده اش دور کردند و اکنون که وی ۶۰ ساله است توانست بار دیگر پدرش را در آغوش بگیرد.

مرد ۶۰ ساله پس از  ۵۸ سال پدرش را در آغوش گرفت

به گزارش رکنا، اعتقاد بر این است که افراد قاچاقچی فو را دزدیدند و او را به شانگ‌های برند، فودر آنجا توسط یک زوج متاهل به فرزندی پذیرفته شد. لو و خانواده اش چندین سال از طریق روزنامه‌ها، رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی در جستجوی فرزند گمشده‌شان بودند.

در سال ۲۰۱۵، اداره امنیت عمومی شهر ژائوزوانگ تحقیقات ویژه‌ای را در مورد آدم ربایی فو با استفاده از آخرین فن آوری آزمایش DNA موجود انجام داد و نتیجه را به همه استان‌ها و شهر‌ها فرستاد.

آدم ربایی در ایستگاه راه آهن

با این حال، تلاش‌های تا چندی قبل نتیجه‌ای نداشت، اما مقامات توانستند فو را در اوایل این ماه پیدا کنند و در نتیجه او با پدرش ملاقات کرد.

وزارت امنیت عمومی یک کارزار ملی علیه قاچاق انسان و آدم ربایی کودکان را آغاز کرده و تا تاریخ ۹ ژوئن، حدود ۱۶۸۰ مورد قاچاق کودک را کشف کرده است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

[ad_2]

Source link

مطالب مرتبط

آخرین اخبار