۱۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶

این مهاجم به ایران برسد با استقلال می بندد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، پریرا از طریق مدیر برنامه های خود مذاکرات مثبتی را با استقلال انجام داده و به نظر می‌رسد مشکل خاصی برای حضور او در استقلال وجود نداشته باشد اما به هر حال خود این بازیکن  هم باید وارد تهران شده و ب...

این مهاجم به ایران برسد با استقلال می بندد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، پریرا از طریق مدیر برنامه های خود مذاکرات مثبتی را با استقلال انجام داده و به نظر می‌رسد مشکل خاصی برای حضور او در استقلال وجود نداشته باشد اما به هر حال خود این بازیکن  هم باید وارد تهران شده و باشگاه استقلال مذاکره کند تا شرایط عقد قرارداد او فراهم شود.

طبق شنیده های ما با توجه به سن بالای شیمبا قرارداد او با استقلال یک ساله خواهد بود و همان طور که می دانید  سرمربی آبی ها  هم تاکید کرده بود که این بازیکن در لیست او قرار دارد . پریرا و قاسمی نژاد به احتمال بسیار زیاد زوج خط حمله استقلال را در بازی حساس ۲۲ شهریور مقابل الهلال عربستان تشکیل خواهند داد؛ زوجی که البته با هم هماهنگ نیستند و نکته دیگر اینکه میانگین سنی آن‌ها زیادی بالاست اما به هر حال  استقلال  این دو بازیکن را خریده و قاعدتاً باید از وجود آنها استفاده کند. به خصوص در شرایطی که دیگر خبری از دیاباته، قایدی و احتمالاً ارسلان مطهری هم در خط حمله استقلال  حضور ندارند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار