۰۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷

این لژیونر منتظر روشن شدن تکلیف پرسپولیس است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر  و به نقل از خبر ورزشی، با پایان فصل بحث درباره انتقال بازیکنان داغ شده است و بیشترین شایعات این روزها حول لژیونرها مطرح شده است. شجاع خلیل زاده مدافع اسبق سپاهان و پرسپولیس که طی دو فصل اخیر در لی...

پرسپولیس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر  و به نقل از خبر ورزشی، با پایان فصل بحث درباره انتقال بازیکنان داغ شده است و بیشترین شایعات این روزها حول لژیونرها مطرح شده است. شجاع خلیل زاده مدافع اسبق سپاهان و پرسپولیس که طی دو فصل اخیر در لیگ ستارگان قطر حضور داشت، اکنون هدف شایعات نقل و انتقالاتی است و گفته می‌شود در آستانه انتقال به سپاهان یا پرسپولیس قرار دارد.

خلیل زاده که در چند سال اخیر به جز زمان حضور دوباره کیروش در تیم ملی، مدافع فیکس تیم ملی بود، این روزها در کمپ تیم های ملی مشغول ریکاوری و پشت سر گذاشتن دوران مصدومیتش است و زیر نظر کادر پزشکی تیم ملی کار می کند. در مورد آینده شجاع حرف و حدیث زیادی به وجود آمده و در فضای مجازی تقریبا هر روز او را به یک تیم لینک می کنند. اتفاقی که البته باعث ناراحتی خود شجاع هم شده است و او از شایعات مختلفی که در موردش وجود دارد، کلافه است.

پیگیری های ما نشان می دهد که شجاع چند پیشنهاد خوب از تیم های لیگ برتری دریافت کرده که سپاهان هم یکی از آن هاست. مبلغ پیشنهادی این تیم ها از دستمزد خلیل زاده در قطر هم بیشتر است و شاید باعث شود هر بازیکنی وسوسه شود. با این حال خود خلیل زاده ترجیح می دهد در ایران برای پرسپولیس بازی کند و دوباره به تیم محبوبش برگردد.

شجاع خلیل زاده منتظر مشخص شدن وضعیت مدیریت باشگاه پرسپولیس است و همچنین می خواهد ببیند که یحیی گل محمدی برای فصل آینده چه تصمیمی خواهد گرفت. او منتظر روشن شدن تکلیف نیمکت پرسپولیس است تا وضعیت خودش برای سال آینده را مشخص کند.

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط