۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸

این لقب از ستاره محبوب پرسپولیس حذف شد / آقای گل کیست؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،این لقب از ستاره محبوب پرسپولیس حذف شد / آقای گل کیست؟ در چارچوب هفته شانزدهم لیگ پرتغال، پورتو به مصاف فامالیسائو رفت و به برتری ۴ بر یک رسید. در این بازی مثل همیشه طارمی در ترکیب اصلی پورتو حضور ...

مهدی طارمی پورتو | سنگ اندازی پورتو برای انتقال طارمی/ تیم پرتغالی ستاره ایرانی را از دست نمی دهد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،این لقب از ستاره محبوب پرسپولیس حذف شد / آقای گل کیست؟ در چارچوب هفته شانزدهم لیگ پرتغال، پورتو به مصاف فامالیسائو رفت و به برتری ۴ بر یک رسید. در این بازی مثل همیشه طارمی در ترکیب اصلی پورتو حضور داشت و ۸۹ دقیقه بازی کرد.

ستاره ایرانی پورتو که در نیمه اول دیدار مقابل فامالیسائو به شدت مهار شده و اجازه خودنمایی پیدا نکرده بود، در دقیقه ۴۸ با نفوذ به محوطه جریمه حریف، ارسال زیبای ژوآئو ماریو از جناح راست زمین را با ضربه سر به گوشه دروازه فرستاد و گل چهارم پورتو را به ثمر رساند.

طارمی که با این ضربه سر تماشایی تعداد گل‌های این فصل خود را به عدد ۱۰ رسانده و با یک گل کمتر نسبت به گونزالو راموس ستاره بنفیکا در رده دوم جدول برترین گلزنان لیگ برتر پرتغال قرار گرفته بود، با روحیه بهتری ادامه دیدار با فامالیسائو را دنبال کرد و توانست خیلی زود به تعداد گل‌های راموس برسد، اما گل او مردود شد.

شروع فوق‌العاده دیوگو کاستا، دروازه‌بان پورتو در دقیقه ۵۷ یک ضدحمله عالی برای این تیم به وجود آورد که مهدی طارمی با فرار سریع از میانه زمین خود را به توپ رساند و پس از یک سرتوپ و دید عالی از اینکه دروازه‌بان فامالیسائو جلو آمده بود، توپ را با ضربه چیپ از فاصله ۳۰ متری تبدیل به گل کرد.

اما این گل استثنایی مهدی طارمی که می‌توانست یکی از برترین گل‌های فصل لیگ برتر پرتغال شود، بخاطر اعتراض شدید بازیکنان فامالیسائو به VAR رفت و داور هم پس از اینکه در بازبینی صحنه تشخیص داد توپ یک لحظه به دست راست مهاجم ایرانی پورتو برخورد کرده، این گل را مردود کرد.

پورتو با این برد ۳۶ امتیازی شد و در رده سوم جای گرفت.

در جدول لیگ پرتغال،بنفیکا با ۴۱ امتیاز صدرنشین است و براگا با ۳۷ امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط