۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۵

این فرد اجازه نمی دهد مسی به بارسلونا برگردد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،این فرد اجازه نمی دهد مسی به بارسلونا برگردد. نشریه «موندو دپورتیوو» اسپانیا از مانع بزرگ پیش روی لیونل مسی ابرستاره آرژانتینی برای بازگشت به بارسلونا پرده برداشت. لیونل در هفته گذشته با وجود تلاش ...

این فرد اجازه نمی دهد مسی به بارسلونا برگردد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،این فرد اجازه نمی دهد مسی به بارسلونا برگردد. نشریه «موندو دپورتیوو» اسپانیا از مانع بزرگ پیش روی لیونل مسی ابرستاره آرژانتینی برای بازگشت به بارسلونا پرده برداشت.

لیونل در هفته گذشته با وجود تلاش های باشگاه پاری سن ژرمن برای تمدید قراردادش ولی تصمیم گرفت فعلا قراردادش را تمدید نکند.

این اقدام لئو شایعات را بیش از پیش درباره آینده دارنده ۷ توپ طلای بهترین بازیکن جهان بیشتر کرد. پیش از باشگاه الهلال عربستان برای شکار مسی با پیشنهاد عجیب ۹۰۰ میلیون دلاری پا پیش گذاشته است.

البته گفته می شود باشگاه بارسلونا هم خواهان بازگرداندن اعجوبه آرژانتینی است. اما در جدیدترین خبر مخالف اصلی بازگشت لیونل به نیوکمپ مشخص شد.

خورخه مسی پدر ابرستاره آرژانتینی به شدت با بازگشت پسرش به بارسلونا مخالف است. پدر مسی از اتفاقاتی که مدیریت باشگاه بارسلونا برای جدایی ناگهانی مسی رخ داده بسیار ناراحت است.

لئو سال گذشته با ناراحتی و شکل شوکه آوری از بارسلونا جدا شد. این جدایی اجباری مسی باعث شده تا پدرش از مدیریت باشگاه به شدت دلخور باشد و نمی خواهد پسرش دوباره با مدیریت لاپورتا همکاری کند.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار