۱۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲

این ستاره خیال استقلال و ساپینتو را راحت کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ورزش۳،این ستاره خیال استقلال و ساپینتو را راحت کرد. ابوالفضل جلالی مدافع چپ پای استقلال در بازی ایران مقابل آمریکا دقایقی از سوی کارلوس کی‌روش فرصت حضور در زمین را پیدا کرد. او در این مسا...

از باشگاه استقلال چخبر؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ورزش۳،این ستاره خیال استقلال و ساپینتو را راحت کرد. ابوالفضل جلالی مدافع چپ پای استقلال در بازی ایران مقابل آمریکا دقایقی از سوی کارلوس کی‌روش فرصت حضور در زمین را پیدا کرد. او در این مسابقه دچار آسیب دیدگی شد و به همین خاطر در بازگشت به تمرینات استقلال حدود ۱۰ روز به صورت اختصاصی کار کرد.

غیبت جلالی در تمرینات گروهی استقلال نگرانی هایی را بابت غیبت او مقابل پرسپولیس در دربی پایتخت ایجاد کرده بود. با این حال کادر پزشکی استقلال از آماده سازی او برای دربی خبر می‌داد.

مدافع ملی‌پوش استقلال در نهایت از امروز به تمرینات گروهی تیم خود اضافه شد و همپای سایر بازیکنان کار با توپ انجام داد. با این تفاسیر جلالی مشکلی برای همراهی استقلال در دربی ندارد و از امروز کار خود را شروع کرده است. او تلاش می‌کند خودش را به سایر بازیکنان برساند و در ترکیب اصلی آبی ها مقابل پرسپولیس به میدان برود.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط