۲۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴

این ستاره انتخاب قطعی ساپینتو مقابل پرسپولیس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،این ستاره انتخاب قطعی ساپینتو مقابل پرسپولیس. اگر در پرسپولیس یورگن لوکادیا پنالتی زن اول است و همه می‌دانند او پنالتی را می‌زند،در استقلال هم تکلیف مشخص است و قطعا پنالتی احتمالی این تیم در دربی ر...

بازی استقلال / زمان بازی استقلال + محل بازی استقلال مشخص شد / شاگردان ساپینتو در استادیوم خاطره انگیز آجرلو

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،این ستاره انتخاب قطعی ساپینتو مقابل پرسپولیس. اگر در پرسپولیس یورگن لوکادیا پنالتی زن اول است و همه می‌دانند او پنالتی را می‌زند،در استقلال هم تکلیف مشخص است و قطعا پنالتی احتمالی این تیم در دربی را کوین یامگای فرانسوی می‌زند.

این ستاره انتخاب قطعی ساپینتو مقابل پرسپولیس

بازیکنی که امشب امیدوار است تیم ملی کشورش با غلبه بر مراکش به فینال جام جهانی برسد و مثل ۴ سال قبل قهرمان شود.

در استقلال پنالتی ها را یامگا می‌زند و تا امروز پنالتی خراب نکرده است. در پرسپولیس هم پنالتی زن اول لوکادیاست که البته در بازی با تراکتور ترابی زد و خراب شد.

ساپینتو

ساپینتو

قاعدتا یامگا در دربی هم مثل بازیهای قبلی استقلال در پست دفاع راست بازی می‌کند و تقابل او با ترابی و امیری جالب خواهد بود.یامگا پارسال در کنار حسین زاده از بهترین بازیکنان استقلال بود و نقش بسیاری در قهرمانی این تیم داشت اما امسال عقب تر بازی می‌کند و ساپینتو هم از عملکرد او راضی است. این بازیکن فرانسوی امسال سه گل برای استقلال زده که دو گل از روی نقطه پنالتی بوده است.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار