۱۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶

این ستاره آبی پوش مهدی قائدی را نیمکت نشین کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،این ستاره آبی پوش مهدی قائدی را نیمکت نشین کرد. جذب همزمان محبی، قایدی و میرزایی در ابتدای فصل و حفظ یامگا باعث شد تا ساپینتو برای انتخاب وینگرهایش گزینه‌های بیشتری نسبت به فرهاد مجیدی داشته باشد. ...

این ستاره آبی پوش مهدی قائدی را نیمکت نشین کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،این ستاره آبی پوش مهدی قائدی را نیمکت نشین کرد. جذب همزمان محبی، قایدی و میرزایی در ابتدای فصل و حفظ یامگا باعث شد تا ساپینتو برای انتخاب وینگرهایش گزینه‌های بیشتری نسبت به فرهاد مجیدی داشته باشد.

رقیب جدید قایدی از اصفهان رسید

آبی‌ها خروج حسین‌زاده و لژیونر شدن این بازیکن را با جذب ۳ وینگر به فراموشی سپردند. وقتی ترافیک در خط حمله زیاد شد برخی میرزایی را جانشین حردانی نامیدند اما در طول فصل مشخص شد اگرچه یامگا در پست دفاع راست عملکرد خوبی دارد اما میرزایی برای نشان دادن توانایی‌هایش باید در پست وینگر به کار گرفته شود.

ساپینتو برای استفاده همزمان محبی و قایدی در ترکیب اصلی مجبور شد یامگا را به پست دفاع راست بفرستد و حردانی را نیمکت نشین کند.

اتفاقی که موجب نیمکت نشینی رضا میرزایی و امیر علی صادقی نیز شد. صادقی در بازی‌های تدارکاتی نقش اول تیم ساپینتو بود اما جذب دو وینگر ملی‌پوش و آماده در روزهای آخر نقل و انتقالات کار را برای صادقی پیچیده کرد.
این ستاره آبی پوش مهدی قائدی را نیمکت نشین کرد

این ستاره آبی پوش مهدی قائدی را نیمکت نشین کرد

حالا اما این روزها جدی‌ترین رقیب قایدی همان پسر اصفهانی است. میرزایی در پست وینگر چپ و به عنوان بازیکن تعویضی در چند بازی آخر نمایش خوبی داشت و توانست در فولادشهر قایدی را نیمکت نشین کند.

حالا رقابت در خط حمله استقلال به اوج خود رسیده و به نظر می‌رسد حتی ستاره‌های محبوب هواداران هم برای رسیدن به ترکیب اصلی کار سختی داشته باشند.

اندیشه معاصر را در اینستاگرام دنبال کنید.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار