۰۶:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳

این زن، کثیف ترین زن دنیاست!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، آیا شما در این مکان حاضر به ماندن برای چند لحظه و یا غذا خورن هستید؟به تمیزی منزل این خانم چه نمره ای می دهید؟ میشل ۵۶ ساله ساکن یکی از خانه های ییلاقی واشنگتن که دارای سه خواب است ،سه دهه از عمر ...

این زن، کثیف ترین زن دنیاست!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، آیا شما در این مکان حاضر به ماندن برای چند لحظه و یا غذا خورن هستید؟به تمیزی منزل این خانم چه نمره ای می دهید؟

میشل ۵۶ ساله ساکن یکی از خانه های ییلاقی واشنگتن که دارای سه خواب است ،سه دهه از عمر خود را در حالی گذرانده که تجمع زباله ها گاه تا کمر او می رسد.

او در این مدت زباله های منزلش را دور نینداخته و با وجود ظاهر ناکارآمد خانه که حتی بوی تعفن اجازه عبور از کنار آن را نمیدهد میگوید علاقه زیادی به مهمانداری دارد و دوست دارد در همین مکان از دوستان خود برای مهمانی شام و ناهار دعوت کند.

او مدعی است که می تواند کیک های بسیار خوشمزه ای نیز درست کند.با این وجود شرکت آب به دلایل ایمنی تصمیم گرفته است که آب منزل میشل را قطع کند.

آیا کسی حاضر است در این آشپزخانه و با این ظروف به غذاهای او لب بزند؟این زن که سابقا دانشجوی رشته حقوق بوده است و با اشتیاق از میان انبوه زباله ها عبور می‌کند تا بتواند ظروف آشپزی خود را پیدا کرده و در آنها غذا درست کند.

او میگوید همیشه از حراجی ها خرید میکند وحتی اگر چیزی که لازم را ندارد در یک حراجی ببیند سریعا آن را میخرد و به خانه می آورد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط