۱۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸

این تیم لیگ برتری از گل بدش می آید!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،این تیم لیگ برتری از گل بدش می آید!. مس رفسنجان هفته یازدهم لیگ برتر را با تساوی بدون گل مقابل سپاهان به پایان رساند. شاگردان ربیعی در حالی دروازه خود را مقابل بهترین خط حمله لیگ بسته نگه داشتند که...

این تیم لیگ برتری از گل بدش می آید!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،این تیم لیگ برتری از گل بدش می آید!. مس رفسنجان هفته یازدهم لیگ برتر را با تساوی بدون گل مقابل سپاهان به پایان رساند. شاگردان ربیعی در حالی دروازه خود را مقابل بهترین خط حمله لیگ بسته نگه داشتند که خود نیز توفیقی در گلزنی نداشتند.

این تیم لیگ برتری از گل بدش می آید!

مس رفسنجان با وجود داشتن عناصر تهاجمی سرشناسی چون منشا، شیمبا، آذرباد و امامعلی دومین خط حمله ضعیف فصل تا پایان هفته یازدهم به حساب می آید. نارنجی‌پوشان طی ۱۱ هفته اخیر تنها ۵ گل به ثمر رسانده‌اند؛ این یعنی میانگین کمتر از نیم گل به ازای هر بازی!

البته مس فقط در گلزنی خساست به خرج نمی‌دهد بلکه در گل خوردن هم این داستان را شاهد هستیم. این تیم طی ۱۱ بازی تنها ۵ بار دروازه خود را باز شده دیده است. شاگردان ربیعی ۷ بار در این فصل کلین شیت کرده اند که سهم لک ۶ بار و نوشی صوفیانی از کلین‌شیت‌ها یک بار است.

این تیم لیگ برتری از گل بدش می آید!

این تیم لیگ برتری از گل بدش می آید!

با ثبت آمار فوق، مس رفسنجان بعد از پرسپولیس (۳ گل خورده) بهترین خط دفاعی لیگ بیست و دوم به شمار می رود. این تیم با آلومینیوم در رتبه یاد شده شریک است. مس همچنین با ۵ گل زده، به همراه صنعت نفت ضعیف‌ترین خط حمله حال حاضر لیگ است. با رد و بدل شدن تنها ۹ گل طی ۱۱ هفته اخیر، بازی های مس کم‌گل‌ترین بازی های فصل بودند. این تیم، تنها تیم لیگ بیست و دوم است که تعداد گل‌های رد و بدل شده در بازی های ۱۱ هفته اخیرش، هنوز دور رقمی نشده است (۹ گل – گل خورده / ۵ زده.)

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط