۰۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳

ایران و کره جنوبی در آسیا تافته جدا بافته هستند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، قطعا مهمترین دیدار هفته هشتم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی در آسیا، بازی تیم های ملی ژاپن و عربستان بود. دیداری که در نهایت با دو گل ژاپنی ها به پایان رسید و این نتیجه به این معناست که دیگر هیچ تیمی...

ایران و کره جنوبی در آسیا تافته جدا بافته هستند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، قطعا مهمترین دیدار هفته هشتم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی در آسیا، بازی تیم های ملی ژاپن و عربستان بود. دیداری که در نهایت با دو گل ژاپنی ها به پایان رسید و این نتیجه به این معناست که دیگر هیچ تیمی در گروه دوم رقابت های مقدماتی جام جهانی در آسیا شکست ناپذیر نیست.

 

تا پیش از آغاز بازیهای هفته هشتم، در گروهی که تیم‌های ملی ژاپن، استرالیا، چین، عمان و ویتنام حضور داشتند تیم ملی عربستان تنها تیمی بود که در هیچ یک از هفت دیدار خود شکست نخورده بود اما نتیجه باخت این تیم در بازی اخیر برابر تیم ملی ژاپن، آنها را هم شکست پذیر کرد! و به این ترتیب یاران هروه رنارد هم طعم شکست را چشیدند.

 

حالا با این حساب باید گفت تیم های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی تافته های جدا بافته در میان تیم‌های حاضر در آسیا هستند چرا که پس از حضور در هشت دیدار هنوز طعم شکست را نچشیدند و البته هر دوی آنها هم راهی رقابت‌های جام جهانی شدند.

البته ذکر یک نکته مهم در این میان لازم به نظر می‌رسد و آن هم وجود سه تیم قدرتمند در گروه دوم رقابت های مقدماتی جام جهانی در آسیاست. در حالی که در گروه اول این بازی‌ها، ایران و کره جنوبی مهم ترین تیم های حاضر در بازی ها هستند در گروه دوم، سه تیم قدرتمند یعنی تیم‌های ملی عربستان، ژاپن و استرالیا حضور دارند و همین موضوع شکست ناپذیر بودن در گروه دوم را به نسبت گروه اول سخت تر کرد.

 

حالا پس از تیم‌های ملی ایران و کره جنوبی که تاکنون شکست نخوردند، سه تیم قدرتمند گروه دوم، هرکدام یک باخت در کارنامه خود به ثبت رساندند. ژاپنی ها در بازی های هفته سوم برابر تیم ملی عربستان شکست خوردند، استرالیایی ها در بازی‌های هفته چهارم برابر ژاپن باختند و در نهایت عربستانی ها نیز در بازی های هفته هشتم قافیه را به تیم ملی ژاپن واگذار کردند.

 

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط