۲۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲

ایران و بلغارستان بر لزوم توسعه همکاری‌های مقابله با قاچاق مواد مخدر تاکید کردند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، سردار اسکندر مومنی که جهت حضور در دهمین نشست کمیسیون مشترک همکاری‌های مبارزه با مواد مخدر ایران و بلغارستان در صدر هیاتی عازم صوفیه پایتخت بلغارستان شده است، روز دوشنبه در این نشست ضمن تأکید بر نق...

ایران و بلغارستان بر لزوم توسعه همکاری‌های مقابله با قاچاق مواد مخدر تاکید کردند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، سردار اسکندر مومنی که جهت حضور در دهمین نشست کمیسیون مشترک همکاری‌های مبارزه با مواد مخدر ایران و بلغارستان در صدر هیاتی عازم صوفیه پایتخت بلغارستان شده است، روز دوشنبه در این نشست ضمن تأکید بر نقش بی‌بدیل جمهوری اسلامی ایران در مبارزه بی‌امان با معضل جهانی مواد مخدر، بر لزوم مشارکت کشورهای اروپایی در مبارزه با قاچاق مواد مخدر و عمل به مسئولیت بین المللی خود در این راستا تاکید کردند.

دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشورمان در این نشست افزود: ایران در راستای عمل به مسئولیت اخلاقی، دینی و انسانی خود در این مبارزه راسخ است، اما زمان آن فرارسیده تا کشورهای اروپایی و غربی نیز از حالت ناظر خاموش درآمده و به مسئولیت خود عمل کنند.

سردار مومنی همچنین در روز اول سفر خود به بلغارستان با معاون وزیر امور خارجه و فرماندهی مرزبانی بلغارستان دیدار کردند.

دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشورمان در روزهای آتی نیز با دبیر کل وزارت کشور، مدیرکل مبارزه با جرائم سازمان یافته وزارت کشور، رئیس مرکز ملی درمان اعتیاد، رئیس کل گمرک و رئیس آکادمی نیروهای نظامی بلغارستان دیدار خواهد داشت.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط