۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶

ایران در حال تبدیل به قدرت جهانی است/ جوانان فریب دشمنان را نخورند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، سردار سلامی، فرمانده سپاه امروز در کنگره نهایی و ملی شهدا ۵۶۵ شهید استان قم که در جمکران قم برگزار شد، شهدا را سازنده وجود دانسته و بیان داشت: نبود آنها هم دلیل بر نبود ما است. وی بیان داشت: شهدا ...

ایران در حال تبدیل به قدرت جهانی است/ جوانان فریب دشمنان را نخورند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، سردار سلامی، فرمانده سپاه امروز در کنگره نهایی و ملی شهدا ۵۶۵ شهید استان قم که در جمکران قم برگزار شد، شهدا را سازنده وجود دانسته و بیان داشت: نبود آنها هم دلیل بر نبود ما است.

وی بیان داشت: شهدا کسانی بودند که ما را از تاریکی به نور هدایت کرده و جان شان را در ارتفاعات سخت جا گذاشته و جان خود را برای حفظ نوامیس، فدا کرده و به ما امنیت و استقلال و هویت و شخصیت و کرامت به ما داده اند.

سلامی افزود: شهدا با کسانی، جنگیدند که فقر و فحشا آرمان شان بود. شهدا مظهر تقوا و ایمان و دعوت به فضل بودند.

فرمانده سپاه افزود: امروز دشمن ما با جنگ شهدا آمده است. دلیل این مسئله آرایش سیاسی آنها است. همه شیاطین از آمریکا گرفته تا آلمان، عربستان و انگلیس و فرانسه با یکی و جمع شدند و به جنگ خدا و شهدا آمده و دنبال توطئه بزرگی هستند و در این مسیله افرادی فریب خورده دست در دست دشمن تا پژواک بزرگی را علیه ایران راه اندازی کنند. آنها از دست ایران اسلامی عصبانی هستند.

وی گفت: اما چرا ازدست ایران عصبانی هستند چون انقلاب بزرگ به وسیله امام راحل رخ داد و خورشید بزرگ از مشرق به مغرب طلوع و بت ها شکسته و ابراهیم آمد و دشمن مبهوت شد.

فرمانده سپاه افزود: لذا دشمن نتوانست طاقت بیاورد. دست به جنگ و فتنه از بیرون و درون کشور ایران بزند.

سلامی گفت: امروز هر چه بر دیده ملت تاختند، داعش جعلی با نام اسلام هن درست کردند ولی ملت ایران به رهبری مدیر با عصای تدبیر و با سرداری چون شهید سردا سلیمانی این فتنه هم شکست خورد. تحریم کردند و ما هم به سمت دانش، هسته ای رفتیم بازهم شکست خوردند.

وی بیان داشت: تحریم نسخه به زانو در آوردن ایران بود ولی با رهبری امام خامنه ای این تحریم تبدیل به فرصت شد و این تحریم هم باز شکست خورد.

فرمانده سپاه گفت: مردم ایران می دانند که نباید امام مسلمین در میدان تنها باشد و نباید اشتباهات صدر اسلام تکرار شود تا علی تنها بماند. این پیام شهدا است.

وی با بیان همیشه عالمان ما در صدر میارزه با جهان استکبار بودند، افزود: عالمان همواره مقوم دین ومقاومت و پرچم دار مبارزه با استکبار بودند و امروز خلف صالح رهبر دلسوز و بزرگ مان پرچم دار همام اهداف است.

ایشان دشمن شناس، مدبر، مقاوم و دارای قلبی بزرگ است. این مرد بزرگ کشتی نجات کشور در برابر انواع فشارهای دشمن است. او ایستاده و ملتی که با او بیعت کرده است و دشمن فکر می، کند با افرادی فریب خورده به اهداف خود برسد.

وی گفت: آنها را دوست دارند چهل هزار مستشار خود به ایران بفرستند و زنان ما را به هویت کنند و ژاندارم منافع آنها باشیم و جوانان مدافع دین نباشند و حجاب را از زنان ما بگیرند.

وی گفت: فریاد دشمن فریاد شیاطین است و جوانان را از ملت. دین و ولایت و اسلام، وطن دور کنند. این هدف، دشمن است.

وی افزود: آمریکا دوست دارد جوانان ما را کشته ببیند. ایران را تجزیه کند. خیابان های ما دود آلود ببیند ولی ملت ما ایستاده است و زنان ما از حجاب به عنوان سنگر محافظت می کنند و آرزوی ما است جوانان فریب خورده به سمت برگردند و با ما در جهاد با کفر شرکت کنند. ما در حال رشد و پیشرفت هستیم و این مشکلات اقتصادی هم تمام می شود.

فرمانده سپاه افزود: ما در آستانه تبدیل شدن به قدرت جهانی، هستیم و این اتفاق خواهد افتاد.

 

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار