۲۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳

ایتالیا در یورو۲۰۲۰ خوش درخشیده است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، تیم ملی ایتالیا آماده می شود تا روز شنبه در مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۰ در ومبلی به مصاف اتریش برود و سول کمپل درباره نمایش آتزوری در مرحله گروهی این رقابت ها صحبت کرده است. کمپل به لا گاتزتا دل...

ایتالیا در یورو۲۰۲۰ خوش درخشیده است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، تیم ملی ایتالیا آماده می شود تا روز شنبه در مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۰ در ومبلی به مصاف اتریش برود و سول کمپل درباره نمایش آتزوری در مرحله گروهی این رقابت ها صحبت کرده است.

کمپل به لا گاتزتا دلو اسپورت گفت: “تا اینجا آتزوری بهترین فوتبال را در رقابت های قهرمانی اروپا به نمایش گذاشته است. روبرتو مانچینی دارد کار فوق العاده ای انجام می دهد. حت ید رآخرین مسابقه برابر ولز با وجودی که هشت تغییر در ترکیب تیمش داده بود، باز هم برنامه و سطح بازی آنها ثابت باقی ماند.”

مدافع سابق تیم ملی انگلیس ضمن تمجید از بازیکنان ایتالیا از سه بازیکنی که در مسابقه برابر ولز بیش از همه نظر او را به خود جلب کرده اند نیز صحبت کرد.

 

سول افزود: “من از مارکو وراتی خوشم می آید، او تاثیر مهمی در بازی می گذارد. ماتئو پسینا هم بازیکن بسیار خوب و بزرگی است. رافائل تولوی هم خوب کار کرد.

من فقط از شانسی که گرت بیل هدر داد تعجب کردم.”

سول در ادامه درباره علاقه اش به ایتالیا هم به عنوان یک کشور و هم به عنوان یک تیم فوتبال صحبت کرد.

 

سول اضافه کرد: “من ایتالیا را به چندین دلیل دوست دارک؛ فوتبال، سبک زندگی، غذای خوب، مد و میراث تاریخی هنری که دارند. من تصویری از پل پونته میلویو در یک بعد از ظهر در رم در سه سال پیش را به خاطر دارم. از شدت زیبایی اش جادو شده بودم.

به عنوان یک مدافع سابق از شیوه ای که فوتبال ارائه شده است خوشم می آید. وقتی از سمپدوریا و میلان دیدن کردم با من بسیار خوب رفتار شد. دوست دارم که در ایتالیا یک تجربه کاری داشته باشم.”

مطالب مرتبط

آخرین اخبار