۱۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸

اکبرپور: سپاهان و پرسپولیس برای مان فرقی ندارد/ مدیر باشگاه قول پاداش داده است

[ad_1] خبرورزشی – علیرضا اکبرپور در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس در هفته بیست و هشتم لیگ برتر اظهار داشت: امیدوارم فردا بازی خوبی از دو تیم ببینیم. طبیعی است پرسپولیس تیم قدری است که اکنون در صدر جدول قرار دارد. برای این مسابقه...

اکبرپور: سپاهان و پرسپولیس برای مان فرقی ندارد/ مدیر باشگاه قول پاداش داده است

[ad_1]

خبرورزشی –

علیرضا اکبرپور در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس در هفته بیست و هشتم لیگ برتر اظهار داشت: امیدوارم فردا بازی خوبی از دو تیم ببینیم. طبیعی است پرسپولیس تیم قدری است که اکنون در صدر جدول قرار دارد. برای این مسابقه برنامه داریم و حریف را آنالیز کرده‌ایم. با توجه به پتانسیل و توانایی های خود سعی داریم از سیستمی استفاده کنیم که بتوانیم از زمین با دست پر بیرون بیاییم. ان شاءالله دیدار خوبی باشد و بتوانیم برنده شویم.

وی درباره نفرات مصدوم و محروم تیمش در این مسابقه گفت: در بازی های قبلی هم مصدوم داشتیم اما به این دلیل که نفرات محدودی داریم و نیاز است در هر شرایطی که می‌توانند به ما کمک کنند، سعی داریم از آنها در بازی با پرسپولیس هم استفاده کنیم. البته بعد از چند هفته پشت سر هم که بازیکن محروم داشتیم در این مسابقه بازیکن محروم نداریم.

سرمربی ماشین‌سازی تصریح کرد: برخی نفرات هم به دلایلی با تیم نیستند و از ماشین‌سازی جدا شده اند. به همین دلیل از آنها نمی‌توانیم استفاده کنیم. 

اکبرپور درباره اینکه آیا مالکان جدید باشگاه ماشین‌سازی برای دیدار فردا پاداشی در نظر گرفته اند، توضیح داد: مدیریت باشگاه پاداشی در نظر گرفته است. روز گذشته قربانی سر تمرین آمد و قول داد در صورت پیروزی پاداشی به تیم تعلق می‌گیرد اما شایعاتی بود که از تیم‌های دیگر برای تیم ما پاداش در نظر گرفته شده درحالیکه اصلا چنین چیزی نیست و ماشین‌سازی به آن شرایط نرسیده که تیم‌های دیگر بخواهند برای بازی ما پاداش بگذارند و برای ما تعیین تکلیف کنند.

وی ادامه داد: تیم ما در بازی با سپاهان با تمام وجود بازی کرد و پرسپولیسی‌ها منتظر بودند از این بازی نتیجه بگیریم تا قهرمانی پرسپولیس تا حدی مسجل‌تر شود. اکنون هم تیم‌های دیگر دوست دارند مقابل این تیم نتیجه بگیریم تا خودشان قهرمان شوند. در حالیکه این تیم‌ها هیچ فرقی برای ما ندارند و برای شرافت و آبروی فوتبال تبریز سعی می کنیم بهترین بازی‌مان را انجام بدهیم.

سرمربی ماشین‌سازی افزود: برای ما اسم تیم‌ فرقی ندارد. مقابل پرسپولیس  یا تیم‌های دیگر با تمام وجود بازی می‌کنیم تا در دیدارهای باقی مانده از آبرو و حیثیت خود دفاع کرده و نشان بدهیم جایگاه ماشین‌سازی انتهای جدول نیست و به دلایلی در این جایگاه قرار گرفته است. ان شاءالله موفق از زمین بیرون بیاییم.

[ad_2]

Source link

مطالب مرتبط

آخرین اخبار