۲۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴

اولین گل رونالدو با پیراهن النصر خاص شد/ کار بزرگ ستاره پرتغالی قبل از سوت پایان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،اولین گل رونالدو با پیراهن النصر خاص شد/ کار بزرگ ستاره پرتغالی قبل از سوت پایان. تیم النصر که با خرید کریستیانو رونالدو سرو صدای زیادی در دنیای فوتبال به راه انداخته است در رقابت‌های لیگ حرفه‌ای ع...

اولین گل رونالدو با پیراهن النصر خاص شد/ کار بزرگ ستاره پرتغالی قبل از سوت پایان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،اولین گل رونالدو با پیراهن النصر خاص شد/ کار بزرگ ستاره پرتغالی قبل از سوت پایان. تیم النصر که با خرید کریستیانو رونالدو سرو صدای زیادی در دنیای فوتبال به راه انداخته است در رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان مهمان الفتح بود و گل لحظه آخری ابرستاره پرتغالی مقابل این تیم به تساوی ۲-۲ رسید.

الفتح در نیمه نخست توسط کریستین تیو در دقیقه ۱۲ به گل اول رسید اما اندرسون تالیسکا در دقیقه ۴۲ بازی را به تساوی کشاند تا النصری‌ها بازنده به رختکن نروند. در نیمه دوم تیم الفتح مانند نیمه نخست خیلی زود به گل برتری رسید و این بار بندبکا در دقیقه ۵۲ گل دوم این تیم را به ثمر رساند اما الفتح باز هم در دقایق پایانی پیروزی مقابل النصر را با تساوی عوض کرد.

کریستیانو رونالدو که از زمان حضورش در النصر موفق به گلزنی نشده سرانجام در این دیدار و از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۳+۹۰ دروازه الفتح را باز کرد تا علاوه بر رسیدن به اولین گلش با پیراهن النصر مانع شکست تیمش نیز شود.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار