۲۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵

اولین پیروزی پرگل یاران سردار در برابر تیم قهرمان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از ورزش۳،اولین پیروزی پرگل یاران سردار در برابر تیم قهرمان.  تماشاگران حاضر در بای آره‌نا که تعداد آنها بیش از ۲۶ هزار نفر بود، تصور نمی کردند که لورکوزن بتواند با پنج گل از سد تیمی بگذرد که ...

اولین پیروزی پرگل یاران سردار در برابر تیم قهرمان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از ورزش۳،اولین پیروزی پرگل یاران سردار در برابر تیم قهرمان.  تماشاگران حاضر در بای آره‌نا که تعداد آنها بیش از ۲۶ هزار نفر بود، تصور نمی کردند که لورکوزن بتواند با پنج گل از سد تیمی بگذرد که در هشت مسابقه از ۹ دیدار قبلی خود به پیروزی رسیده بود.

پیروزی دور از انتظار لورکوزن برابر مدعی قهرمانی!

اتفاقی عجیب و باورنکردنی که به دست شاگردان ژابی آلونسو رقم خورد.

در دیداری از هفته سیزدهم بوندس لیگا، بایر لورکوزن بحران زده به مصاف یونیون برلین رفت. تیم اورس فیشر با دریافت ۹ گل در دوازده هفته قبل، بهترین خط دفاعی لیگ را در اختیار داشت و برای بازپس گیری صدر جدول از بایرن مونیخ، نیازمند کسب پیروزی در این بازی خارج از خانه بود.

نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید و توفان بایر در سیزده دقیقه ابتدایی نیمه دوم شکل گرفت. در همان دقیقه ۴۶ ارسال کرنر کریم دمیربای در محوطه جریمه روی پای روبرت اندریش فرود آمد و توپ به شکل غیرمنتظره ای وارد دروازه یونیون برلین شد.

در دقیقه ۵۶ تیم میزبان روی اشتباه باورنکردنی دروازه بان حریف به گل دوم رسید. در شرایطی که یونیون برلین برای زدن گل تساوی روی دروازه لورکوزن خیمه زده بود، کرنر ارسالی بازیکنان این تیم توسط مدافعان بایر دفع شد. رابین کنوخه با یک پاس رو به عقب، گلر تیمش لنارت گریل را که تا وسط زمین بیرون آمده بود، صاحب توپ کرد.

کنترل بسیار بد گریل و تعلل او باعث شد تا جرمی فریمپونگ روی پای او رفته و در ادامه موسی دیابی از فرصت به دست آمده نهایت بهره را برد و پس از حدود ۲۵ متر پیش روی، دروازه خالی را باز کرد تا لورکوزن به راحتی هر چه تمام تر به گل دوم دست یابد.

تنها ۲ دقیقه بعد یکبار دیگر شادی به سکوهای بای آره‌نا آمد. باز هم روی یک ضدحمله ویران کننده دیگر، میتچل باکر با فراری تند و تیز از پشت محوطه جریمه خودی، وارد زمین یونیون برلین شد و با پاس دیدنی به سمت مخالف، موسی دیابی را صاحب موقعیت کرد و این بازیکن نیز با یک ضربه دقیق، اختلاف را به عدد سه رساند.

سردار

سردار

یونیون برلین که شیرازه اش از هم پاشیده بود، گل چهارم را نیز دریافت کرد. حرکت خوب ندیم امیری از سمت چپ و شوت او، در دهانه دروازه به پای آدام هلوژک برخورد کرد و با خوش شانسی این بازیکن وارد دروازه شد تا یک گل نیز به نام او به ثبت برسد.

تیر خلاص در دقیقه ۷۶ بر پیکر یونیون برلین وارد شد. روی یک کار تیمی فوق العاده و پاس کاری های متوالی، پاس آدام هلوژک درون محوطه جریمه به میتچل باکر رسید و این بازیکن با یک ضربه پای چپ، توپ را به گوشه دروازه حریف فرستاد تا اختلاف به عدد پنج برسد.

بدین ترتیب بایر لورکوزن در روزی که سردار آزمون را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت، با پنج گل از سد تیم رده دومی یونیون برلین گذشت تا نتیجه ای شگفت انگیز و باورنکردنی در بای آره‌نا رقم بخورد. با این پیروزی، لورکوزن دوازده امتیازی شد و به رتبه چهاردهم جدول رده بندی صعود کرد.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط