۲۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷

اولین واکنش یاغی ده هشتادی به حضر ساپینتو در جمع آبی پوشان+جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،اولین واکنش یاغی ده هشتادی به حضر ساپینتو در جمع آبی پوشان+جزئیات. آرمان رمضانی بعد از تمدید قراردادش با باشگاه استقلال اظهار کرد: خیلی منتظر این روز بودم. دوست داشتم هرچه...

اخبار باشگاه استقلال تهران | بازگشت یاغی استقلال قطعی شد + جزئیات / ساپینتو موافقت کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،اولین واکنش یاغی ده هشتادی به حضر ساپینتو در جمع آبی پوشان+جزئیات. آرمان رمضانی بعد از تمدید قراردادش با باشگاه استقلال اظهار کرد: خیلی منتظر این روز بودم. دوست داشتم هرچه زودتر این اتفاق رخ بدهد و خدا را شکر که امروز این اتفاق افتاد.

واکنش یاغی آبی‌ها به حضور ساپینتو در استقلال/ خیلی منتظر این روز بودم!

وی افزود: امیدوارم اتفاق خوب فصل قبل یعنی قهرمانی در فصل آینده برای ما رخ بدهد. همیشه هم گفته‌ام دوست دارم گل‌های مهم‌تری برای استقلال بزنم و انگیزه برای فصل آینده خیلی بیشتر از فصل قبل است. ان‌شاءالله با تمام وجود تلاش می‌کنیم که یک فصل فوق‌العاده برای خودم و باشگاه رقم بزنیم.
اولین واکنش یاغی ده هشتادی به حضر ساپینتو در جمع آبی پوشان+جزئیات

اولین واکنش یاغی ده هشتادی به حضر ساپینتو در جمع آبی پوشان+جزئیات

مهاجم تیم فوتبال استقلال در مورد ساپینتو سرمربی پرتغالی تیم گفت:‌ او رزومه بسیار خوبی دارد و مربی است که کلاس بالایی در فوتبال دارد و فکر می‌کنم به تیم ما خیلی کمک کند و بتواند فوتبال ما را یک پله بالاتر ببرد.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار