۱۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲

اولین واکنش رئیس کمیته داوران به تعداد داوران لیگ برتر+جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،اولین واکنش رئیس کمیته داوران به تعداد داوران لیگ برتر+جزئیات.  خداداد افشاریان رییس کمیته داوران در روزهای گذشته به خاطر عملکرد داوران و تصمیماتی که خود او در رابطه با چیدمان داوری ها اتخاذ کرده ت...

اولین واکنش رئیس کمیته داوران به تعداد داوران لیگ برتر+جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،اولین واکنش رئیس کمیته داوران به تعداد داوران لیگ برتر+جزئیات.  خداداد افشاریان رییس کمیته داوران در روزهای گذشته به خاطر عملکرد داوران و تصمیماتی که خود او در رابطه با چیدمان داوری ها اتخاذ کرده تحت فشار قرار گرفته است. با این حال افشاریان از عملکرد داوران خود راضی است!

رییس کمیته داوران که شخصا برای نظارت بر عملکرد داوران سوپرجام به کرمان سفر کرده بود، در حاشیه این مسابقه درباره شرایط داوران گفت: «ظلم است اگر بگویم راضی نیستم. راضی هستم، اما داوران می‌توانستند بهتر قضاوت و کمک‌ها بیشتر تمرکز کنند. با این حال به آینده امیدوار هستیم.»

یکی از موارد مورد انتقاد به افشاریان تعداد زیاد داوران لیگ برتری از ابتدای فصل است. در ۱۱ هفته گذشته لیگ ۳۵ داور و ۵۶ کمک داور بازی ها را قضاوت کردند که این موضوع شائبه هایی را ایجاد کرد. افشاریان در این باره تاکید کرد: «۵۴ نفر در ابتدای فصل، تست‌های داوری را نگذراندند. به همین خاطر در هفته‌های اول به داوران جوان میدان دادیم. تیم داوری ما همین‌ها هستند و آنها را کم و زیاد می‌کنیم تا در آینده حرف‌های خوبی برای گفتن داشته باشیم.»

باید دید رییس کمیته داوران چه تصمیماتی را در روزهای تعطیلی لیگ برتر برای بالا بردن سطح کیفی داوران کشور انجام خواهد داد. اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار