۱۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲

اولین واکنش باشگاه استقلال به احضار سرخابی ها به کمیته انضباطی/ رفاقت آبی ها با فدراسیون

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، فرشید سمیعی : از فرصت مغتنمى که فدراسیون فوتبال فراهم ساخته استقبال و استفاده مى کنیم چون قطعا قرار است به تخلفات باشگاه رقیب رسیدگى شود معاون حقوقی باشگاه استقلال مدعی شد از دعوت کمیته انضباطی فد...

استقلال پرسپولیس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، فرشید سمیعی : از فرصت مغتنمى که فدراسیون فوتبال فراهم ساخته استقبال و استفاده مى کنیم چون قطعا قرار است به تخلفات باشگاه رقیب رسیدگى شود

معاون حقوقی باشگاه استقلال مدعی شد از دعوت کمیته انضباطی فدراسیون استفاده و استقبال می کنیم.

به گزارش پارس فوتبال و به نقل از فارس، فرشید سمیعی در خصوص دعوت فدراسیون فوتبال از دو باشگاه براى بررسى موضوع صدور بیانیه هاى اخیر اظهار داشت:

از این فرصت مغتنم براى رسیدگى به تخلفات باشگاه رقیب استقبال مى کنیم و مى توانیم گزارش مبسوطى از موارد مرتبط را به مسئولین فدراسیون ارائه بدهیم.

سمیعى اضافه کرد:

رویکرد باشگاه استقلال پرهیز از تنش و تشنج و تمرکز بر فعالیت هاى مرتبط با ماموریت هاى باشگاه است اما مجموعه دیگرى که به دلیل بحران ها و تنش هاى مدیریتى و بى ثباتى نگران بروز تغییرات است متوسل به رفتارهاى غیر حرفه اى و غیراخلاقى مى شود که طبیعتا باشگاه استقلال در این موقعیت نمى تواند از حقوق خودش دفاع نکند.

معاون حقوقى باشگاه استقلال گفت:

از فرصت مغتنمى که فدراسیون فوتبال فراهم ساخته استقبال و استفاده مى کنیم چون قطعا قرار است به تخلفات باشگاه رقیب رسیدگى شود. مدیرعامل و سرمربى این باشگاه در مورد پرونده اى اظهار نظرى و موضع گیرى کرده اند که هیچ ارتباط و سمتى در آن ندارند، اقدام به صدور بیانیه اى با هدف تاثیرگذارى در روند رسیدگى به پرونده مى کنند که تخلف آشکار و حرکتى غیر حرفه اى و غیر اخلاقى است. منصوبین و کارمندان آنها هم در بخش روابط عمومى و رسانه اى این باشگاه اقدام به وارد کردن اتهام کذب و توهین به مدیرعامل محترم باشگاه استقلال کرده اند که مستندات مرتبط در این زمینه هم به فدراسیون فوتبال و وزارت محترم ورزش ارائه و موضوع پیگیرى خواهد شد.

وی تصریح کرد:

فضاى مطلوب این است که دو طرف در آرامش و با رویکردى حرفه اى در میدان ورزش با هم رقابت کنند اما وقتى یک طرف روى به رفتار غیر حرفه اى و اقدامات ناجوانمردانه آورده باشگاه استقلال یک قدم از حق خودش عقب نشینى نمى کند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط