۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹

اولین حرف‌های رونالدو در بازگشت به منچستریونایتد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، سایت باشگاه منچستریونایتد با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که کریستیانو رونالدو با قراردادی دو ساله با امکان تمدید برای سال سوم به شیاطین سرخ پیوسته است. رونالدو که یک سال مانده به پایان قراردادش با ...

اولین حرف‌های رونالدو در بازگشت به منچستریونایتد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، سایت باشگاه منچستریونایتد با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که کریستیانو رونالدو با قراردادی دو ساله با امکان تمدید برای سال سوم به شیاطین سرخ پیوسته است.

رونالدو که یک سال مانده به پایان قراردادش با یوونتوس این تیم را ترک کرد، پس از رسمی شدن بازگشتش به اولدترافورد گفت: «منچستریونایتد باشگاهی است که همیشه در قلب من جایگاه ویژه‌ای دارد و از روز جمعه که اعلام شد من دارم به اینجا برمی‌گردم، پیام‌های زیادی دریافت کرده‌ام که مرا منقلب کردند. نمی‌توانم برای دوباره بازی کردن در ورزشگاه پر از جمعیت اولدترافورد و ملاقات مجدد با هواداران صبر کنم. من بی‌صبرانه منتظر ملحق شدن به تیم پس از بازی‌های ملی هستم و امیدوارم که فصلی موفق را پیش رو داشته باشیم.»

اوله‌گنار سولشائر سرمربی شیاطین سرخ هم درباره بازگشت رونالدو به این تیم گفت: «برای توصیف رونالدو واژه کم می‌آورید. او نه فقط بازیکنی خارق‌العاده بلکه یک انسان بزرگ است. حفظ انگیزه و آمادگی بازی در بالاترین سطوح برای چنین مدتی طولانی، مستلزم داشتن شخصتی خاص است. من شک ندارم که او باز هم همه ما را تحت تأثیر قرار می‌دهد و تجربه‌اش هم به بازیکنان جوانتر گروه بسیار کمک خواهد کرد. بازگشت رونالدو نشان می‌دهد که باشگاه ما جاذبه‌ای بی‌همتا دارد و من از صمیم قلب خوشحالم که او به خانه‌ای برمی‌گردد که همه چیز را از آنجا شروع کرد.»

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط