۱۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵

اولین تمدیدی استقلال

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، باشگاه استقلال تهران همانند سایر تیم‌های دیگر در حال انجام امور نقل و انتقالاتی اش است و مذاکرات را به صورت موازی با بازیکنان و مدیران برنامه آنها در دستور کار قرار داده است. مذاکرات این باشگاه با...

اولین تمدیدی استقلال

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، باشگاه استقلال تهران همانند سایر تیم‌های دیگر در حال انجام امور نقل و انتقالاتی اش است و مذاکرات را به صورت موازی با بازیکنان و مدیران برنامه آنها در دستور کار قرار داده است. مذاکرات این باشگاه با برخی از بازیکنان چندان رضایت بخش نبوده و همچنان فاصله زیادی بین ارقام مطرح شده از سوی باشگاه و بازیکنان وجود دارد. مسعود ریگی یکی از ۷ بازیکن استقلال است که قراردادش با این تیم به اتمام رسیده و مدیران باشگاه در نظر دارند قرارداد وی را تمدید کنند. احتمال اینکه ریگی اولین بازیکنی باشد که قراردادش را تمدید کند وجود دارد.

مسعود ریگی در طی دو فصل حضورش در استقلال عملکرد خوبی داشته و توانسته به وزنه سنگینی در خط میانی استقلال بدل شود. وی همچنین در کنار عملکرد فنی خوب، به لحاظ اخلاقی هم یکی از بهترین‌های این تیم است که همواره دور از حاشیه، هیاهو و حتی به دور از فضای مجازی کارش را دنبال کرده است.

 

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار