۰۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴

اهدای خون سخنگوی وزارت بهداشت برای نخستین بار

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،خانم دکتر سیما سادات لاری در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: امروز برای نخستین بار خون اهدا کردم چرا که همیشه هموگلوبین خونم پایین بود اما امروز با داشتن شرایط مساعد دوست داشتم خ...

اهدای خون سخنگوی وزارت بهداشت برای نخستین بار

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،خانم دکتر سیما سادات لاری در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: امروز برای نخستین بار خون اهدا کردم چرا که همیشه هموگلوبین خونم پایین بود اما امروز با داشتن شرایط مساعد دوست داشتم خون اهدا کنم و حس بسیار خوبی دارم.
وی افزود: همیشه دوست داشتم در این کار خیر شرکت کنم اما چون عدد هموگلوبین خونم کمتر از ۱۲ بود نمی توانستم، امروز در بازدید و تقدیر از اهداکنندگان این سعادت نصیب من نیز شد.
وی گفت: بیشتر بانوان جامعه مشکل کم خونی دارند که هم جامعه از اهدای خون انها بی بهره می ماند و هم خود انها نمی توانند در این امر خیر شرکت داشته باشند.
معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در ادامه به تفاهم نامه این معاونت با سازمان انتقال خون اشاره کرد و گفت: در این تفاهم نامه قرار شد که اهدای خون را از طریق دانشجویان فرهنگ سازی کنیم و از دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی نیز در جهت رفع نیازهای کادر انتقال خون کمک بگیریم .
وی افزود: امروز نیز با شعار ( اهدای خون تداوم زندگی) در قالب یک پویش با تعدادی از دانشجویان دانشگاههای علوم پزشکی در راستای جلب مشارکت مردم برای اهدای خون به مرکز انتقال خون وصال آمدیم تا در این کار خیر سهیم باشیم.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار