۱۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳

انگیزه بالای یک پرسپولیسی برای نبردی حساس

[ad_1] خبرورزشی – پرسپولیسی‌ها پس از یک روز تعطیلی عصر شنبه تمرینات خود را برای بازی حساس با فولاد از سر گرفتند. شاگردان یحیی که روی نوار پیروزی‌های پی در پی قرار دارند و اصلا دلشان نمی‌خواهد این روند در خوزستان قطع شود. علی شجاعی ب...

انگیزه بالای یک پرسپولیسی برای نبردی حساس

[ad_1]

خبرورزشی –

پرسپولیسی‌ها پس از یک روز تعطیلی عصر شنبه تمرینات خود را برای بازی حساس با فولاد از سر گرفتند. شاگردان یحیی که روی نوار پیروزی‌های پی در پی قرار دارند و اصلا دلشان نمی‌خواهد این روند در خوزستان قطع شود.

علی شجاعی بازیکنی که ابتدای فصل به پرسپولیس آمد و برای اولین بار در لیگ قهرمانان آسیا سال گذشته به میدان رفت.‌ او اکثر بازی‌ها به عنوان یار تعویضی وارد زمین شده ولی هر بار که به میدان رفته با انگیزه و پر تلاش ظاهر شده است. شجاعی که با گام‌هایی مطمئن پشت پنالتی نیمه نهایی آسیا مقابل النصر ایستاد و با گل کردن توپ باعث فینالیست شدن سرخ‌ها نیز شد.

حال با توجه به مصدومیت کامیابی نیا و امیری همچنین محرومیت میلاد سرلک از خط هافبک قرمزها، احتمال بازی کردن شجاعی در فولاد آره‌نا وجود دارد. او در دربی اخیر به عنوان یار تعویضی به زمین رفت و باعث نجات دروازه لک شد تا سرخ‌ها با کلین شیت برنده دربی باشند و این بازیکن تلاش می‌کند در حساس ترین نبرد این روزهای پرسپولیس موثر باشد.

[ad_2]

Source link

مطالب مرتبط

آخرین اخبار