۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰

انهدام ۳ باند قاچاق سلاح در پایتخت/کشف ۱۱۵ قبضه اسلحه و ۳۷۰۰ فشنگ آمریکایی

به گزارش اندیشه معاصر؛  سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه مراسم بازدید جانشین فرمانده نیروی انتظامی از طرح‌های پلیس تهران بزرگ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از اقدامات صورت گرفته توسط مأموران انتظامی پلیس تهران، انهدام س...

انهدام ۳ باند قاچاق سلاح در پایتخت/کشف ۱۱۵ قبضه اسلحه و ۳۷۰۰ فشنگ آمریکایی

به گزارش اندیشه معاصر؛  سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه مراسم بازدید جانشین فرمانده نیروی انتظامی از طرح‌های پلیس تهران بزرگ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از اقدامات صورت گرفته توسط مأموران انتظامی پلیس تهران، انهدام سه باند وارد کننده سلاح از غرب کشور به پایتخت بود که با شناسایی، دستگیری و انهدام هر سه باند، بالغ بر ١١۵ قبضه سلاح جنگی و ۳۷۰۰ فشنگ کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی پایتخت با اعلام این مطلب که در بررسی‌ها مشخص شد که ٨٠ درصد از سلاح‌های کشف‌ شده متعلق ساخت آمریکا است تصریح کرد: یکی از این باندها برای سومین بار در این کار دخالت داشت که شناسایی، دستگیر و منهدم شد.

سردار رحیمی به اجرای مرحله اول طرح کاشف در سال جاری پرداخت و گفت: با تلاش شبانه روزی همکارانم در پلیس در این مرحله ۳۰۴ نفر از سارقان حرفه ای، باندی و دارای سابقه سرقت به عنف، گوشی قاپی، سرقت اماکن، خودرو، لوازم خودرو، جعل و کلاهبرداری، سرقت مسلحانه، قتل و آدم ربایی شناسایی و دستگیر شده و حدود ۱۷ نفر از محکومان فراری نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی پایتخت افزود: انهدام ۶۰ باند سرقت، ۱۵ باند زورگیری، گوشی قاپی،سرقت منزل، مغازه و اماکن، ۱۶ باند سرقت خودرو، موتور سیکلت و لوازم آن، ۱۲ باند جعل و کلاهبرداری و ۵ باند آدم ربایی و تجاوز از جمله دیگر اقدامات ماموران پلیس تهران است؛ همچنین پدر و مادری که دو فرزند و داماد خود را به قتل رساندند نیز در این مرحله دستگیر شدند.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار