۱۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹

انتقاد سرمربی اتحاد کلبا از شکست تیمش در مقابل العین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبر ورزشی،انتقاد سرمربی اتحاد کلبا از شکست تیمش در مقابل العین. تیم فوتبال اتحاد کلبا با هدایت فرهاد مجیدی در هفته هفدهم لیگ ادنوک امارات به مصاف تیم العین رفت که در این مسابقه ۳ بر ۲ شکس...

رقم نجومی قرارداد مجیدی در امارات/ فرهاد گران‌ترین مربی تاریخ فوتبال ایران شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبر ورزشی،انتقاد سرمربی اتحاد کلبا از شکست تیمش در مقابل العین. تیم فوتبال اتحاد کلبا با هدایت فرهاد مجیدی در هفته هفدهم لیگ ادنوک امارات به مصاف تیم العین رفت که در این مسابقه ۳ بر ۲ شکست خورد.

عصبانیت مجیدی در امارات/ یک نفر نسخه فرهاد را پیچید!

اتحاد که امیدوار بود با کسب حداقل یک امتیاز از حریف قدرتمند خود از زمین خارج بشود، در نهایت بازنده شد.

تیم فرهاد مجیدی تا دقیقه ۴+۹۰ با نتیجه ۲ بر ۱ از العین عقب بود اما با پنالتی «چیکالدائو» بازی را به تساوی کشاند و قصد داشت دو دقیقه باقیمانده دیگر از وقت‌های اضافه را مدیریت کند اما اتفاقات به سود العین رقم خورد و این تیم توانست سومین گل خود را توسط بازیکن شماره ۹ یعنی «لابا» در دقیقه ۷+۹۰ وارد دروازه اتحاد کند.

هرچند این گل ابتدا توسط کمک داور آفساید اعلام شد اما بعد از بازبینی در VAR، داور تصمیم خود را تغییر داد تا اتحاد شکست دردناکی را در وقت‌های اضافه تحمل کند.

فرهاد مجیدی در نشست خبری بعد از این مسابقه در حالی که عصبانی و ناراحت به نظر می‌رسید، گفت: العین بازیکنانی دارد که هر لحظه می‌توانند نتیجه مسابقه را تغییر دهند.

وی افزود: بازیکن شماره ۹ در یک دقیقه نتیجه بازی را عوض کرد. نظر شخصی ام این است که بهتر از تیم العین بودیم.

سرمربی ایرانی تیم اتحاد کلبا تاکید کرد: این بازی چهارم است که نتیجه را در وقت‌های اضافه از دست می‌دهیم. در کل می‌توانم بگویم فرق ما با العین در همان بازیکن بود.

مجیدی گفت: ما مستحق باخت نبودیم و در بسیاری از اوقات بازی بهتر بودیم. باید دیدار با العین را ورق بزنیم و روی خودمان برای بازی بعد تمرکز کنیم.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار