۰۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱

انتقاد تند کومان از رئیس باشگاه بارسلونا: صادقانه حرف بزن!

[ad_1] خبرورزشی – رونالد کومان سرمربی بارسلونا به تندی از خوان لاپورتا رئیس باشگاه به انتقاد پرداخت. دلیل انتقاد کومان اظهارات چند روز پیش لاپورتا بود که گفته بود تغییرات زیادی در بارسلونا در راه هستند. لاپورتا با اشاره به عملکرد تیم گفته...

انتقاد تند کومان از رئیس باشگاه بارسلونا: صادقانه حرف بزن!

[ad_1]

خبرورزشی – رونالد کومان سرمربی بارسلونا به تندی از خوان لاپورتا رئیس باشگاه به انتقاد پرداخت. دلیل انتقاد کومان اظهارات چند روز پیش لاپورتا بود که گفته بود تغییرات زیادی در بارسلونا در راه هستند.

لاپورتا با اشاره به عملکرد تیم گفته بود که «چرخه فعلی به پایان رسیده و ما داریم روی یک پروسه جدید کار می کنیم.» کومان تابستان گذشته به عنوان سرمربی بارسلونا انتخاب شد و با این تیم به قهرمانی جام حذفی رسید اما در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا ناکام بود.

موقعیت او در تیم بارسا به شدت متزلزل است و نام چند مربی به عنوان جایگزین او مطرح شده است که مهمترین آنها ژاوی است. کومان در مورد حرفهای لاپورتا که در رسانه ها منتشر شده، بسیار عصبانی است و گفته او شایسته رفتار بهتری از سوی مسئولان باشگاه بوده است:  «می دانم که اینجا فشار زیادی وجود دارد و من این را می پذیرم اما گاهی اوقات فکر می کنم در این کشور فرهنگی وجود دارد که در مورد آینده مربیان پای رسانه ها به وسط کشیده می شود و حرفها در رسانه مطرح می شود که این به نظرم نوعی بی احترامی است. »

او در مورد موقعیت خودش روی نیمکت بارسا گفت: «صادقانه باید بگویم که نمی دانم در بارسا ماندنی هستم یا نه، با رئیس باشگاه دراین مورد صحبت نکرده ام. می دانم که برای رسیدنبه جامها نیاز به تغییراتی داریم و اگر این معنی اش این است که مربی یا بازیکنان باید عوض شوند مشکلی نیست اما باید در مورد این مسائل خیلی صریح و صادقانه حرف زده شود. »

[ad_2]

Source link

مطالب مرتبط

آخرین اخبار