۱۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳

انتقاد تند مجیدی از داور بازی با الدحیل/ کاری کردیم که هر تیمی نمی‌تواند/ ربسک بازی هجومی را پذیرفتم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: بعد از گذشت دو روز برای من قابل هضم نیست که وقتی بازی ۳-۳ بود چطور داور آن صحنه (خطا روی قایدی) را پنالتی نگرفت. خبرورزشی – فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال مقابل الدحیل قطر در چهارمین باز...

انتقاد تند مجیدی از داور بازی با الدحیل/ کاری کردیم که هر تیمی نمی‌تواند/ ربسک بازی هجومی را پذیرفتم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: بعد از گذشت دو روز برای من قابل هضم نیست که وقتی بازی ۳-۳ بود چطور داور آن صحنه (خطا روی قایدی) را پنالتی نگرفت.

انتقاد تند مجیدی از داور بازی با الدحیل/ کاری کردیم که هر تیمی نمی‌تواند/ ربسک بازی هجومی را پذیرفتم

خبرورزشی – فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال مقابل الدحیل قطر در چهارمین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: مسلماً بازی مقابل تیمی که در جام باشگاه‌های جهان حضور داشته کار سختی خواهد بود. در بازی قبل بهتر از الدحیل بازی کردیم.

وی ادامه داد: از همه نظر از الدحیل بهتر بودیم و به تمام بازیکنانم افتخار می‌کنم که بازی زیبایی را انجام دادند. این چیزی است که من و هواداران استقلال دوست داریم. زدن ۱۱ گل در ۳ مسابقه کار هر تیمی نیست. بعد از گذشت دو روز برای من قابل هضم نیست که وقتی بازی ۳-۳ بود چطور داور آن صحنه (خطا روی قایدی) را پنالتی نگرفت. در ۲۵ سالی که فوتبال بازی کردم چنین چیزی ندیدم.

مجیدی عنوان کرد: مسلما بازی فردا بازی سختی است. با همه احترام برای الدحیل و بازیکنانش با تمام توان بازی می‌کنیم. وقتی هجومی کار می‌کنیم باید ریسک‌هایی را قبول کنیم. با تمام وجود این ریسک را قبول کردم و با تمام وجود بازی تهاجمی ارائه می‌دهیم. مشکلاتی در بحث دفاعی تیم داریم که حتماً آنها را باید برطرف کنیم.

بیشتر بخوانید:

  • تشکر مسعود ریگی از بازیکنان و هواداران با معرفت استقلال

سرمربی استقلال درباره فشاری که در سه بازی قبلی روی تیمش آمده، تصریح کرد: در بازی تهاجمی انرژی بیشتری خرج می‌کنید. در بازی قبلی نیز وقتی ۳-۳ بودیم به دنبال مساوی نبودیم ولی هر زمان که بازیکن تعویضی را وارد زمین کردیم همان کیفیت بازیکن اصلی را برای ما داشته است و از این بابت مشکلی نداریم. ما بازیکنان ذخیره خیلی خوبی داریم که با همان کیفیت بازی می‌کنند.

منبع: تسنیمخبر ورزشی

مطالب مرتبط

آخرین اخبار