۱۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱

انتقاد تند اسطوره باشگاه پرسپولیس از خرید های یحیی گل محمدی/ تیم یحیی شده تعمیرگاه خارجی‌های خراب!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبرورزشی،انتقاد تند اسطوره باشگاه پرسپولیس از خرید های یحیی گل محمدی/ تیم یحیی شده تعمیرگاه خارجی‌های خراب!. رحیم یوسفی بازیکن اسبق پرسپولیس درباره مهاجم جدید برزیلی پرسپولیس اظهار داشت: ...

یحیی گل محمدی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبرورزشی،انتقاد تند اسطوره باشگاه پرسپولیس از خرید های یحیی گل محمدی/ تیم یحیی شده تعمیرگاه خارجی‌های خراب!. رحیم یوسفی بازیکن اسبق پرسپولیس درباره مهاجم جدید برزیلی پرسپولیس اظهار داشت: من که این بازیکن را نمی شناسم اما اطلاعاتی در رابطه با آخرین بازی های رسمی او منتشر شده که فهمیدم از اوایل آبان ماه دیگر فوتبال بازی نکرده است. در سالهای اخیر هم هر فصل گلزنی هایش کمتر شده. ما تجربه جذب چنین بازیکنی را در ابتدای همین فصل داشتیم. لوکادیا و دیاباته!

وی افزود: قرار نیست ما بازیکنان ناآماده را به پرسپولیس بیاوریم و چند هفته معطل شویم تا اینها به شرایط خوب برسند. بعد هم تازه یکی یکی جدا شوند و بروند. ما که تعمیرگاه بازیکنان خراب نیستیم. آن یکی هم پشت هم مصدوم می شود. پرسپولیس بازیکنی می خواهد که از راه نرسیده برود گل بزند.

وی افزود: البته می‌گویند این بازیکن حرفه‌ای است و شاید هم بعد از مدت کوتاهی بتواند به پرسپولیس کمک کند اما از این قبیل موارد خیلی کم در فوتبال ایران داشته ایم. من از گل محمدی تعجب می‌کنم که خودش فوتبالیست بوده ولی گاهی اوقات در موارد اینچنینی یک سری مسائل مهم را در نظر نمی گیرد.

بازیکن قدیمی پرسپولیس درباره شکست این تیم به فولاد گفت: نه پرسپولیس در حد پرسپولیس بازی میکرد نه فولاد! هر دو تیم بد بودند. یکی هم آن وسط شوت زد و توپش گل شد اما تعجبم از کادر فنی پرسپولیس است که راهکاری برای تغییر سبک بازی پرسپولیس ارائه نمی کند.

یوسفی خاطرنشان کرد: وقتی تیم مقابل دفاعی بازی می کند باید تغییر تاکتیک داد. باید به روش درست برای باز کردن دفاع حریف را بلد بود. این نوع بازی به درد پرسپولیس نمی خورد.

وی اضافه کرد: متاسفانه پرسپولیس یک بازی مثل بایرن مونیخ بازی می کند یک بازی در سطح روستا! این همه بالا و پایین شدن ثابت می کند الان پرسپولیس قسطی صدر جدول است و هر آن ممکن است صدر را از دست بدهد که البته ما دوست نداریم این اتفاق بیفتد و برای همین انتقاد می کنیم.

یوسفی درباره بازی بعدی این تیم مقابل آلومینیوم اراک توضیح داد: ما پرسپولیس هستیم و اسم این تیم باید قبل از شروع بازی لااقل یک گل از حریف جلو باشد. ما نباید از اسم حریف بترسیم بلکه باید برعکس باشد. این از بی عرضگی بازیکن پرسپولیس است که حریف این تیم دور برمی دارد و جان می گیرد.

وی ادامه داد: اینکه نساجی را گلباران کنید و بعد تیم لیگ یکی(ون پارس) را با التماس شکست بدهید شایسته پرسپولیس نیست. شاید یک تیم خوب در طول ۳۰ هفته یک یا دو بازی هم بد باشد اما تیم خوب همیشه خوب است و در سایر رقابتها قدرتمندانه بازی می کند.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا پرسپولیس به چنین شرایطی دچار شده گفت: متاسفانه بازیکنان به جای زندگی حرفه ای زندگی غیر حرفه‌ای را در پیش گرفته اند. محمد عمری یک بازی آمد پنالتی گرفت، گل زد و درخشید اما حالا کجاست؟ تا بازیکنی نامش مطرح می‌شود، می رود سراغ شب‌زنده‌داری، قلیان و مهمانی! در قدیم وقتی بازیکنی چهره می شد لااقل پنج سال در همان سطح عالی فوتبال بازی می کرد اما حالا چه! اینها جرقه هستند. محمدعلی کلی می گفت برای اینکه همیشه در سطح قهرمانی باشید باید هر شب ساعت ۹ و تنها به رختخواب بروید.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار