۱۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹

انتشار فایل صوتی وزیر خارجه در راستای جنگ نرم دشمن است

آیت الله سعیدی: انتشار فایل صوتی وزیر خارجه در راستای جنگ نرم دشمن است به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار اعضای بسیج دانشجویی استان قم که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، با اشاره به نزدیک بودن شب قدر و ...

انتشار فایل صوتی وزیر خارجه در راستای جنگ نرم دشمن است

آیت الله سعیدی:

انتشار فایل صوتی وزیر خارجه در راستای جنگ نرم دشمن است

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار اعضای بسیج دانشجویی استان قم که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، با اشاره به نزدیک بودن شب قدر و نزول قرآن در این شب مبارک اظهار کرد: شب قدر، شب طی کردن راه هزار ماهه به شرط معرفت و توسل به خدا و اهل بیت علیهم السلام است.

وی با بیان اینکه ما باید در این شب عزیز به امام عصر عجل الله فرجه الشریف توجه داشته باشیم و بدانیم که ایشان صاحب ما هستند و کارها به دست ایشان انجام می شود، افزود: باید سعی کنیم که بهترین اعمال را در این شب انجام دهیم و به اندازه وسع خود از این شب توشه برداریم.

نماینده ولی فقیه در استان قم با اشاره به نزدیک بودن انتخابات با بیان اینکه خداوند سرنوشت هر ملتی را به دست خود آن ملت تغییر می دهد، افزود: دشمنان ما به دنبال مشارکت نکردن مردم در درجه اول و انتخاب نادرست در درجه دوم هستند و باید توجه داشت افرادی که تأیید صلاحیت می شوند کف صلاحیت ها را در زمان انتخاب دارند و گاهی این صلاحیت ها کاملا زیر و رو می‌شود.

وی با بیان اینکه نباید مورد تأثیر تبلیغات و القائات دشمن قرار بگیریم، گفت: همینطور نباید مورد تأثیر جریانات خطی، حزبی و جناحی باشیم و اینطور نباشد که اگر جریان رقیب، فرد خوب و شایسته ای را معرفی کرده است ما از او طرفداری نکنیم.

سعیدی با بیان اینکه افرادی که به جای مردم تحلیل می کنند کار دشواری را به عهده گرفته اند، افزود: اگر انتخاب درستی انجام ندهیم و افراد درستی انتخاب نشوند اولین ظلم به اسلام و در درجه بعد به خودمان و به امام(ره) و شهدا ظلم کرده ایم.

وی با تأکید بر اینکه در این ۴۲ سال همیشه دست خدا پشت سر مردم بوده و حضور تأثیرگذار جوانان در عرصه های مختلف انقلاب را شاهد بوده ایم، ادامه داد: تشکل های دانشجویی و جوان باید با مدیریت قوی و شبکه سازی و با روحیه خلاقیت و ابتکار کار کنند و یکی از آفت های این تشکل ها استمرار نداشتن و خسته شدن تدریجی است.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها با بیان اینکه در ایام انتخابات گروه های خوب و پر شوری شکل می گیرند اما افرادی هم همیشه به دنبال به انحراف کشاندن آن هستند، افزود: فرقه هایی که در صدر اسلام به وجود می آمد توسط افرادی هدایت می‌شد که مردم احتمال بیراهه رفتن آنها را نمی دادند و داخل تشکل های ناب نفوذ می کردند و به تدریج به بیراهه می رفتند.

وی تحلیل فایل صوتی منتشر شده وزیر امور خارجه را به دلیل نداشتن اطلاعات جامع کار نادرستی دانست و گفت: انتشار این فایل می تواند در راستای جنگ نرم دشمن و گمراه کردن ذهن ما باشد، بنابراین باید هشیار باشیم و از تحلیل های نادرست پرهیز کنیم و مطیع محض ولی فقیه باشیم.

امام جمعه قم با اشاره به تدبیر و حوصله مقام معظم رهبری در جریان فتنه ۸۸ که در نهایت با حضور و حمایت مردم فتنه از بین رفت، گفت: گاهی اوقات از کنار مواضع مقام معظم رهبری در رابطه با برجام تحلیل هایی به وجود می آید که گمان می شود مقام معظم رهبری به صلاح نیست وارد برخی جریانات شوند و مردم باید ورود پیدا کنند ولی به طور کلی باید مراقب باشیم که در تحلیل های خود از مقام معظم رهبری جلو نیافتیم و برای خدا کار کنیم تا در این صورت خدا هم به ما کمک خواهد کرد.

در ابتدای این دیدار جواد رفعت نژاد مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان قم با اشاره به دغدغه مقام معظم رهبری نسبت به روی کار آمدن دولت جوان حزب اللهی گفت: در این راستا قرارگاهی با همین عنوان با اهداف راهبردی در بسیج دانشجویی شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه قرارگاه دولت جوان حزب اللهی در ۴ واحد اصلی کار خود را تعریف کرده است، افزود: واحد اول رصد، اشراف، تحلیل و پژوهش پیرامون همه جریان ها و اشخاصی است که در انتخابات نقش آفرین هستند؛ واحد دوم واحد آموزش و توانمند سازی نیروها در جریان شناسی عرصه انتخابات است؛ واحد سوم نهضت تبیین و روشنگری است که واحد میدانی ما است و واحد آخر واحد نهضت نقش آفرینی مجازی است که با توجه به هجوم اقشار مردم به فضای مجازی ما نیز به این فضا ورود کرده ایم.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان قم با بیان اینکه برنامه های راهبردی این قرارگاه توسط شورای سیاست گذاری و تصمیم گیری برنامه‌ریزی و ابلاغ می شود، گفت: ما تا کنون سه راهبرد را در این شورا پیش بینی کرده ایم که راهبرد اول بحث روایتگری پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی در سطح شهر است تا بتوانیم فضای امید را در جامعه ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: راهبرد بعدی بحث حافظه تاریخی ملت است که برخی از اتفاقات مانند فتنه ۸۸ و یا جریان نفوذ را که اکثر مردم فراموش کرده اند یادآوری کنیم و راهبرد سوم ما هم تجربه تلخ است که در قرارگاه پیشبینی شده تا عواقب تلخ برخی از راه هایی که در مسیر انقلاب رفته ایم و به نتیجه نرسیده است بازگویی و از تکرار آن جلوگیری شود.

رفعت نژاد تصریح کرد: هدف اصلی ما ایجاد مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب آگاهانه مردم در تمامی انتخابات های پیش رو است.

برچسب‌ها

  • خبرگزاری حوزه
  • حرم حضرت معصومه(س)
  • فایل صوتی
  • سید محمد سعیدی

حوز نیوز

مطالب مرتبط

آخرین اخبار