۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶

انتخاب سرمربی جدید تراکتور با همان تاکتیک قبلی!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از منیبان،انتخاب سرمربی جدید تراکتور با همان تاکتیک قبلی!.تراکتورسازی با جدایی ناگهانی بردیف حالا بیش از اینکه تمرکز خود را روی برنامه‌های آماده‌سازی معطوف کند در تلاش است تا هر چه سریع‌تر جا...

ادعای تراکتوری ها پس از فاجعه بازی با پرسپولیس | ادعای عجیب و جنجالی این تراکتوری برای فرار پرسپولیس از زمین ! / پرسپولیس تنبیه شود!!!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از منیبان،انتخاب سرمربی جدید تراکتور با همان تاکتیک قبلی!.تراکتورسازی با جدایی ناگهانی بردیف حالا بیش از اینکه تمرکز خود را روی برنامه‌های آماده‌سازی معطوف کند در تلاش است تا هر چه سریع‌تر جانشین این مربی را پیدا کرده و با او قرارداد امضا کند. بعد از نهایی شدن قطع همکاری طرفین، شاهد طرح گزینه‌های متعددی حول نیمکت تراکتور هستیم که اکثر آنها، نام‌های آشنا هستند. با توجه به اینکه در این مقطع از فصل عملا مربی بدون تیم زیادی در بازار وجود ندارد، کار تراکتور برای انتخاب جانشین بردیف بسیار سخت است. این باشگاه اما مذاکرات خود را با چند گزینه آغاز کرده است. همان گونه که در خبرهای روزهای گذشته مطرح شد، ساغلام یکی از مواردی است که تراکتوری‌ها در حال مذاکره با او هستند. از منابع آگاه خبر می رسد که تراکتوری‌ها با دو مربی شاغل در لیگ برتر ایران نیز تماس‌هایی داشته‌ و از آنها برنامه خواسته‌اند. برخی منابع از مذاکره آنها با اسکوچیچ نیز خبر داده‌اند که از صحت آن اطلاعی در دست نیست.  باشگاه تبریزی که سعی کرد جدایی بردیف را با وجود ماهیت عجیب و غیرعادی آن، مسالمت‌آمیز نشان دهد هنوز برنامه و گزینه‌های خود را برای انتخاب سرمربی جدید، به صورت رسمی اعلام نکرده و مثل همیشه ترجیح داده که در پشت صحنه مذاکرات را پیش برده و انتخاب نهایی را در آخرین لحظه اعلام کند.

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار